Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی درگیری‌های اخیر در شهر کازرون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
به گزارش خرداد از ایسنا؛ پروانه مافی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: در جلسه امروز پیرامون موضوع درگیری‌های اخیر در شهر کازرون با حضور معاون سیاسی و مدیرکل تقسیمات کشوری بحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در ادامه گفت: معاون سیاسی و مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در این زمینه گزارش مفصلی را ارائه دادند و سپس نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و نمایندگان پیشنهادات خود را برای جلوگیری از اینگونه موارد در آینده ارائه دادند.
وی در ادامه گفت: دولت و وزارت کشور نیز بر این موضوع تاکید داشتند که مسائلی که بین مردم حساسیت دارد باید مورد مطالعه دقیق قرار گیرد و سناریوهای متفاوتی برای آنها پیش‌بینی شده باشد تا منجر به نزاع و درگیری نشود. برچسب ها: کمیسیون شوراها ، حوادث کازرون ، تجمعات کازرون ، کازرون

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمیسیون شوراها حوادث کازرون تجمعات کازرون کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف