Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت:امساال 300 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کشف شده است که بیش از 270 کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده تریاک و مابقی مواد مخدر صنعتی و حشیش بوده است.
وی گفت:کرمانشاه در سال 96 رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد و بیش از 2 هزار و 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال 10 کارگاه تهیه و تولید مواد مخدر صنعتی کشف و متلاشی شد و در این مدت بیش از 6 هزار و 200 لیتر مواد پیش ساز مایع و 113 کیلوگرم مواد پیش ساز جامد کشف و ضبط شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه در سال 96 رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر راکسب کرد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه