Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد. این محفل نورانی با استقبال جمع بسیاری از کارکنان پایور و وظیفه شناس همراه بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه خرمشهر نیز با حضور در این محفل ضمن تبریک ماه نزول قرآن اظهار داشت: سه عمل تلاوت و تدبر در قرآن قبل از نماز صبح، استغفار در نماز شب و کشیدن دست نوازش بر سر یتیمان از جمله اعمالی است که توسل به آنها سبب از بین بردن زنگار دل مومنان می‌شود.

وی افزود: ماه رمضان ماه استغفار و دوری از گناه وآلودگی‌ها است که باید در این امر جدی باشیم وقدر تک تک لحظات معنوی این ماه عزیز را بدانیم.

به گزارش تسنیم٬ در این مراسم معنوی اقای محمد علی ناصری از قاریان برتر شهرستان آبادان با صوتی معنوی و زیبا، کلام وحی را تلاوت نمود که باتحسین حاضرین همراه شد  همچنین در ادامه محمد علی محمودی   از حافظان برتر  قرآن کریم نیروی دریایی  به ارائه محفوظات پرداخت. 

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ ماه مبارک رمضان به محفال قرآنی در مناطق مختلف استان اردبیل حال و هوای معنویت بیشتری بخشیده و حضور جوانان و نوجوانان در کنار بزرگترها پررنگ تر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم
  • محفل انس با قرآن کریم افغانستانی‌های مقیم‌ قم + فیلم
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • گِرِه گِشو آیینی قدیمی بوشهری‌ها به مناسبت زادروز کریم اهل بیت (ع)
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر