Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@20:25:19 GMT

حمله ماموران شهرداری اهواز به یک عکاس خبری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۲۸۶

عکاس خوزستانی شب گذشته توسط نیروهای اجراییات شهرداری منطقه یک مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عصر ایران نوشت: مرتضی یاقوتی با ارایه توضیحاتی گفت: شب گذشته به دلیل رخ دادن آتش سوزی در پارک ربیع در نزدیکی منطقه آخر آسفالت به این منطقه رفتم اما در حین عکاسی با ممانعت نیروهای شهرداری منطقه یک مواجه شدم.

وی گفت: باوجود نشان دادن کارت خبرنگاری ارایه توضیحات لازم به ماموران، با برخورد فیزیکی سه مامور مواجه شدم ، از آنها خواستم که تا امدن مامور نیروی انتظامی منتظر باشند اما آنها با برخورد تند مرا به زمین اندخته و بار دیگر مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاقوتی با اشاره به اینکه لباس و تجهیزات دوربین عکاسی ام آسیب دید افزود: نیروهای اجراییات تلاش داشتند به زور مرا سوار خودروی اجراییات شهرداری کنند.

وی ادامه داد: در نهایت با یکی از همکاران عکاس خود تماس گرفته و تقاضای کمک کردم. با حضور همکار و نیروی انتظامی ماموران اجراییات متواری شدند.

این عکاس خوزستانی گفت: درحال حاضر از طریق خانه مطبوعات و حراست شورای شهر پیگیر این مساله هستم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد