Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@20:56:32 GMT

◄ انتقاد از مشکلات شهر کرج پس از هر بارندگی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۴۲۱

◄ انتقاد از مشکلات شهر کرج پس از هر بارندگی

‍‍‍‍‍‍

تین‌نیوز | 

باشگاه  شهروند خبرنگار: یک شهروند کرجی از مشکلات شهر کرج انتقاد کرد.

یک شهروند کرجی به تین‌نیوز گفت: بارش‌های سه‌شنبه (یکم خرداد) باعث اختلال در تردد مردم در سطح شهر شده است و این مشکل پس از هر بارندگی در سطح شهر به وجود می‌آید.

وی افزود: مردم در سطح شهر برای تردد از عرض خیابان‌های آب‌گرفته مشکل‌ دارند و شهرداری کرج نیز از این موضوع مطلع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تردد ماشین‌ها در خیابان‌های آب‌گرفته باعث بروز مشکل بیشتر در این مواقع می‌شود و همچنین در این مواقع ترافیک در سطح شهر بسیار سنگین است.

 

حجم ویدیو: 33.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 دانلود ویدیو

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر شهر کرج اختلال در تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم

تین نیوز

مسافران دو دستگاه اتوبوس مسافربری محور چابهار به زاهدان ‌در حدفاصل روستای گرین دوک شهرستان نیکشهر که در سیل گرفتار شده بودند، لحظات رعب آوری را تجربه کردند.

به گزارش تین نیوز، بامداد روز 29 فروردین ماه 1403 حدود ساعت یک و نیم،  به علت بارندگی شدید و جاری شدن سیل در مسیرچابهار به طرف محور کنارک به نیکشهر دو دستگاه  اتوبوس مسافربری زاهدان چابهار از شرکت میهن نور و پیک صبا در یک نقطه از مسیر در محل روستای گرین دوک  در سیل گرفتار شدند.

رانندگان اتوبوس و فعالان بخش حمل و نقل مسافری که در این مسیر تردد می کنند، در شبکه های اجتماعی شرح این حادثه را روایت کردند.

به گفته آنان این محور هر ساله در زمان بارندگی نقطه ای سیل خیز است و همه مسئولان استان هم واقف به این موضوع بوده که امکان بروز حادثه مثل جاری شدن  سیلاب و شکستن پل  وخطر جانی و مالی برای تمامی سرنشینان خودروهای درحال تردد از جمله ناوگان مسافربری و باربری هنگام بارندگی وجود دارد.

رانندگان و مالکات اتوبوس خاطرنشان کردند: به علت کم کاری مسئولان در اطلاع رسانی درست، جلوگیری از تردد خودروها و مستقر نکردن اکیپ ثابت و سیار در محور خصوصا نقاط سیل ساز مثل همین نقطه یا پیش بینی و انجام اقداماتی در خصوص جلوگیری از جاری شدن احتمالی سیلاب در جاده و هدایت آب به سمت دیگر و سد کردن راه آب، بامداد روز چهارشنبه 29 فروردین جان حدود ۵۰ نفر ازسرنشینان دو اتوبوس مسافری به خطر افتاد.

آنان تاکید کردند: این حادثه در نهایت با لطف پروردگار و تلاش پرسنل اتوکار و همکاری و همیاری مردم عادی  و شکستن شیشه ها و.. با وجود رعب و وحشت زیاد به خیر گذشت و سرنشینان  دو اتبوس مسافربری نجات پیدا کردند. 

به گفته رانندگان اتوبوس، رودخانه و نقطه مذکور هر ساله  پس از بارندگی مشکل ساز شده و جان مردم به خصوص ناوگان مسافربری و باربری که همیشه در هر ساعتی از شبانه روز در حال تردد در مسیر هستند به خطر می افتد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • فوت شهروند کازرونی بر اثر سقوط در جوی آب
  • نگاهی به حال و هوای بارانی اماکن تاریخی لارستان پس از یک روز بارندگی + تصاویر
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع