Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@08:15:51 GMT

درگیری پلیس با معترضان در فرانسه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۰۰۶۳

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس فرانسه در پی ادامه اعتصاب اتحادیه‌های کارگری در این کشور برای متفرق کردن معترضان از باتوم و گاز اشک‌آور استفاده کرد.

سرکوب تظاهرات ضددولتی در ۱۴۰ شهر فرانسه ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین

پلیس ضد شورش هلند از بولدوزر برای برچیدن چادرها و موانعی استفاده کرد که توسط معترضان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه آمستردام ایجاد شده بود.

به گزارش ایسنا، در جریان دخالت پلیس ضد شورش هلند برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آمستردام، ۱۲۵ فعال دستگیر شدند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، معترضان شعار «فلسطین را آزاد کنید» سر می دادند. وزیر آموزش هلند نیز گفت که بابت وقوع چنین اعتراضاتی در دانشگاه ناراحت است!

پلیس ضد شورش هلند همچنین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مدعی شد که این اقدامات برای برقراری نظم لازم است چون اعتراضات به سمت خشونت کشیده می‌شد.

تصویری در رسانه‌های اجتماعی نیز منتشر شده که نشان می دهد پلیس ضد شورش هلند از یک بولدوزر برای برچیدن چادرها و موانعی که معترضان حامی فلسطین ایجاد کرده بودند، استفاده کرده و افسران از باتوم و سپر برای متفرق کردن معترضان استفاده کردند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این اعتراض به این شکل وضعیت بسیار ناامنی ایجاد کرد که بخشی از آن به دلیل موانعی بود که از ورود نیروهای اورژانس به محل جلوگیری می‌کرد.»

یکی از دانشگاهیان نیز گفت، در حالی که آنها در طول روز از اعتراضات حمایت می‌کردند، نمی‌توانستند به دانشجویان اجازه دهند در طول شب نیز همین کار را انجام دهند. این معترضان همچنین خواستار پایان دادن به روابط دانشگاهی با رژیم صهیونیستی بودند.

دانشجویان آمستردام پس از گسترش اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا به شهرهای اروپا، تظاهرات را آغاز کردند.

علی‌رغم موافقت حماس با آتش‌بس در غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان به یورش‌های خود ادامه می‌دهند. دانشجویان جهان هم اعتراضات ضد صهیونیستی خود را متوقف نکرده و خواستار قطع روابط دانشگاه‌های خود با رژیم صهیونیستی هستند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • درگیری فرانسوی‌ها با پلیس پس از حذف پی‌اس‌جی
  • حمله پلیس به معترضان نسل کشی در غزه
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا