Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از برنامه ویدئو چک در خصوص آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی را در روزنامه رسمی را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از برنامه ی ویدئو چک شبکه ورزش که در یک آیتم به آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی را در روزنامه رسمی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در پایان لیگ هفدهم مسئولان سپاه تصمیم گرفتند موضوع واگذاری باشگاه تراکتورسازی را که بحث آن از چندی قبل مطرح شده بود به شکلی جدی دنبال کنند.

بعد از برکناری مصطفی آجورلو و حضور عباس الیاسی به عنوان سرپرست جدید باشگاه بحث حسابرسی و انجام کارهای مالی و کارشناسی آغاز شد و سرپرست جدید با توجه به شرایط باشگاه تراکتورسازی با تلاشی مضاعف به دنبال فراهم کردن بستر واگذاری بود.

بعد از انجام حسابرسی‌های مالی و کارشناسی‌هایی که لازم به انجام بود، در نهایت امروز الیاسی به وعده اش درباره خصوصی سازی عمل کرد و آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی در روزنامه رسمی(دنیای اقتصاد) به چاپ رسید تا متقاضیان کسب مالکیت باشگاه تراکتورسازی اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

در آگهی مذکور اعلام شده شرکت تراکتورسـازی ایران (سهامی عام) اصالتا وکالتا در نظر دارد صد در صد سهام شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسـازی (سهامی خاص) را واگذار کند.

همچنین از متقاضیان درخواست شده بسته پیشنهادی خود را طی هفت روز آینده ارسال کنند.

طی روزهای گذشته درباره شباهت های این واگذاری با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مطالبی عنوان شده اما ظاهرا مسئولان باشگاه تبریزی عزم شان را برای فروش امتیاز باشگاه جزم کرده‌اند. حال باید دید چه ارگان ها و افراد و شرکت هایی برای خرید باشگاه اقدام می‌کنند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی برنامه ویدئو چک حواشی ورزش کلیپ جالب لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات