Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:02:22 GMT

تنها اسپانیایی تیم چلسی که راهی جام‌جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۰۲۲۰

تنها اسپانیایی تیم چلسی که راهی جام‌جهانی شد

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شد و سزار آزپلیکوئتا تنها اسپانیایی تیم چلسی بود که همراه تیم ملی کشورش راهی روسیه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: آزپلیکوئتا تنها ستاره اسپانیایی چلسی بود که موفق شد راهی جام جهانی شود و این در شرایطی است که ۴ ستاره دیگر ماتادور‌ها در تیم چلسی از رسیدن به روسیه باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شد و سزار آزپلیکوئتا تنها اسپانیایی تیم چلسی بود که همراه تیم ملی کشورش راهی روسیه خواهد شد.

این در شرایطی است که ۴ ستاره اسپانیایی چلسی به نام‌های پدرو، آلونسو، فابرگاس و موراتا از رسیدن به تیم ملی بازماندند تا حضور در جام جهانی را از دست بدهند.

این موضوع سوژه کاریکاتور شده است.

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QrC

منبع: فردا

کلیدواژه: فهرست نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که دلیل اصلی تشدید تنش‌ها و گسترده شدن ابعاد خطر در سراسر جهان، این است که برخی «کشورها نمی‌خواهند از هژمونی خود دست بکشند.»

پاتروشف تاکید کرد: شرایط غیرقابل پیش‌بینی و مستعد جنگ که هم‌اکنون در روابط بین‌المللی وجود دارد، به طور چشمگیری تشدید شده است.

وی که در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی در حوزه امنیتی سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، افزود: چنین رویه‌هایی در سطح جهانی عمدتا به دلیل انتقال به نظم جهانی چندقطبی است و همچنان با مخالفت و انکار تعدادی از کشورها مواجه می‌شود؛ کشورهایی که می‌خواهند هژمونی خود را به هر قیمتی حفظ کنند.

سیاستمدار روس بدون اشاره مستقیم به جنگ جاری در اوکراین و همچنین جنگ غزه و تشدید تنش بین جمهوری اسلامی و تل‌آویو، تصریح کرد: این انکار و مخالفت، به تضعیف قوانین و نهادهای بین‌المللی و همچنین تحلیل‌رفتن نقش محوری سازمان ملل در حل و فصل مناقشات و جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی منجر می‌شود.

کد خبر 6087461

دیگر خبرها

  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است