Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دادستان کل کشور درباره نامه تعدادی از وزرا مبنی بر رفع فیلتر توئیتر افزود: دیروز با دو نامه که توسط تعدادی وزرا امضا شده بود در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مواجه شدیم که یک نامه در طرح کمیته برای رفع فیلتر از پیام رسان توییتر بود و نامه دوم هم رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.حجت الاسلام محمدجعفر منتظری سه شنبه شب در حاشیه بیستمین جشن گلریزان انجمن حمایت زندانیان مرکز در جمع خبرنگاران درباره نامه تعدادی از وزرا مبنی بر رفع فیلتر توئیتر افزود: دیروز با دو نامه که توسط تعدادی وزرا امضا شده بود در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مواجه شدیم که یک نامه در طرح کمیته برای رفع فیلتر از پیام رسان توییتر بود و نامه دوم هم رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور گفت: این دو پیام رسانی که در نامه دوم بود قبلا در کمیته تعیین مصادیق مطرح و با رای کمیته مسدود شده بود، اما مسدود شدن توئیتر با دستور قضایی بود.

وی اضافه کرد: برای همین، توئیتر قابل طرح در کارگروه مصادیق نخواهد بود و لذا مطرح نخواهد شد و ربطی به کارگروه ندارد؛ تا وقتی توییتر مانند گذشته است دستور قضایی به قوت خود باقی است.

منتظری درباره نامه دو پیام رسان دیگر گفت: آن دو تا را در نوبت طرح گذاشتیم آقایان را یکسال است دعوت می‌کردیم در تشکیل کارگروه، نمی‌آمدند؛ اما الان درخواست خودشان است حتما شرکت می‌کنند ما هم کار‌های خود را انجام می دهیم و تشکیل کارگروه برای آن را در نوبت می‌گذاریم.

دادستان کل کشور درباره ارسال لیست صدنفره مدیران دو تابعیتی به دادستانی کل کشور هنوز لیستی از مدیران دو تابعیتی دست ما نرسیده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: دادستان کل کشور اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها