Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، اول‌خرداد) پارلمان در تذکر شفاهی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: وزارتخانه‌ای که باید رعایت قانون و احترام به آیندگان را آموزش دهد، چگونه برخلاف مصوبه‌ای که امضای رئیس‌جمهور را دارد، آزمون پایه ششم و هفتم سمپاد را برگزار نکرده و موجب بلاتکلیفی و ناامیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگوی چرایی عدم پرداخت حق و حقوق فرهنگیان باشد.

وی همچنین خطاب به وزیر نفت درباره طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت، اظهار داشت: طرح برند سازی علاوه بر ایجاد نارضایتی های گسترده جایگاه داران و رانندگان به دلیل ایجاد واسطه گری و طولانی شدن فرآیند در شرایط قبل از برند سازی برای توزیع فراورده های نفتی مبلغی را که دولت به صورت میانگین پرداخت می‌کرد لیتری 30 تومان بوده در صورتی که بعد از برندسازی این مبلغ به 70 تومان خواهد رسید. لذا آقای زنگنه باید در خصوص محل تامین مبلغ افزوده شده گزارش شفافی ارائه دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس در بخش دیگری از تذکرش، خطاب به وزیر کشور، گفت: سیاست‌های انقباضی وزارتخانه درباره تقسیمات کشوری موجبات نارضایتی در برخی شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل گفت: تا صبح روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

قویدل ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه دو بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۱۱۵۹۹ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

این مقام مسوول با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۱۵۹۹ خانوار پذیرش شده اند.

قویدل در پایان افزود: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 6063143

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی