Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور دو عنصر مهم خط دفاعی مانشافت در جام جهانی، محتمل به نظر می رسد.

طرفداری - هم نویر و هم بواتنگ تمرینات را بدون مشکل دنبال می کنند.

به گزارش منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، ژروم بواتنگ در بازی رفت برابر رئال مادرید از سری بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد. او در لیست اولیه تیم ملی آلمان برای جام جهانی حضور دارد و به احتمال فراوان به جام جهانی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بواتنگ مدتی است که دویدن را آغاز کرده و به زودی می تواند کار با توپ را به شکلی جدی تر دنبال کند.

وضعیت کاپیتان تیم ملی آلمان، کمی متفاوت است. نویر چندین هفته است که تمریناتش را به طور کامل انجام می دهد اما بر خلاف حرف های سران و پزشکان بایرن مونیخ سرانجام نتوانست بعد از مصدومیتش در این فصل برای تیمش به میدان برود. با این حال، حالا وضعیت نویر خوب به نظر می رسد. او به طور کامل تمرینات تیمی را انجام می دهد و حتی روی نیمکت تیمش برای بازی فینال جام حذفی هم قرار گرفت اما فرصت بازی پیدا نکرد. حالا باید دید که یواخیم لوو سرانجام تصمیم می گیرد که نویر را با خود به روسیه ببرد یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای کیلیان امباپه از فوریه گذشته تغییر کرد. 

برای او بعد از اینکه اعلام کرد پاریس را در پایان فصل ترک می کند، همه چیز عوض شد و رفتار مربی و باشگاه 180 درجه تغییر کرد. امباپه از بازیکنی همیشه ثابت که حتی در بازی های کم اهمیت نیز 90 دقیقه بازی می کرد به بازیکنی تبدیل شد که در هشت بازی اخیر فقط یک بازی را کامل در میدان بوده و تنها در بازی های مهم لیگ قهرمانان 90 دقیقه کامل در زمین بوده است. او در بازی رفت برابر بارسا عملکردی ناامیدکننده داشت.

عادل رامی، ملی پوش سابق فرانسه، در مورد وضعیت بد فعلی امباپه گفت: «سال بسیار سخت و رنج‌آوری برای امباپه بوده است. در باشگاه مربی و رئیس با روح و روان کیلیان بازی کرده اند. ما عصبانیت او را در بازی برابر موناکو و سپس مارسی دیدیم. به عنوان بازیکنی که سال ها در فوتبال بوده و کنار کیلیان بازی کرده، باید بگویم او برای اینکه 100 درصد خودش باشد، نیاز دارد تا اعتماد و حمایت مربی و باشگاه را داشته باشد. این رفتارها باعث شده تا امباپه به نوعی طرد شده و اهمیتش را از دست بدهد. او حس می کند دیگر در باشگاه دوستش ندارند.»

دیگر خبرها

  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!