Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:34:21 GMT

احتمال محرومیت میلان از لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۰۸۶۴

احتمال محرومیت میلان از لیگ اروپا

یوفا اعلام کرد که مدارک باشگاه میلان در مورد رعایت کردن قانون فرپلی مالی را نپذیرفته و برای این باشگاه پرونده انضباطی تشکیل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها در تابستان گذشته یکی از فعال ترین باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات زمستانی بودند؛ هرچند در نهایت در سری آ به رتبه ای بهتر از ششم دست پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه این باشگاه در بازار نقل و انتقالات توجه یوفا را جلب کرد و خواستار توضیح در این مورد شد. باشگاه میلان قصد داشت این موضوع را بدون تشکیل پرونده به سرانجام برساند اما یوفا این موضوع را رد کرد.

اکنون قرار است کمیته انضباطی یوفا شرایط مالی میلان را به دقت بررسی کند و جلسه رسیدگی به این پرونده در ماه ژوئن خواهد بود.

 

 

در صورتی که تخلف میلان اثبات شود، ممکن است این باشگاه از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شده و با جریمه ای سنگین مواجه شوند و حتی از حضور در لیگ اروپا محروم شوند.

در صورتی میلان از لیگ اروپا کنار گذاشته شود، تیم آتالانتا جایگزین آنها خواهد شد و فیورنتینا به دور مقدماتی خواهد رفت.

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند

رم قرار است تابستان پرکاری داشته باشد و از همین حالا در حال آماده کردن زمینه برای جدایی برخی از بازیکنان است. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، حداقل پنج بازیکن رم در تابستان استادیو المپیکو را ترک خواهند کرد. این موضوع به جالوروسی کمک می کند تا بیش از ۵۰ میلیون یورو در دستمزد ناخالص بازیکنان صرفه جویی کند. انتظار می رود چندین بازیکن در پایان فصل رم را ترک کنند. برخی به صورت قرضی در پایتخت بازی می کنند و برخی دیگر پس از پایان قراردادهایشان می توانند به صورت آزاد جدا شوند.

بر اساس این گزارش، راسموس کریستنسن، رناتو سانچز و دین هويسن پس از پایان دوره قرضی خود در ماه ژوئن به باشگاه های خودشان یعنی لیدزیونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس باز خواهند گشت، در همین حال به دروازه بان های تیم یعنی روی پاتریسیو و پیترو بوئر قرارداد جدیدی پیشنهاد نخواهد شد.

با این حال، بازیکنان بیشتری با آینده ای نامشخص در پایتخت ایتالیا وجود دارند. با توجه به اینکه رم برای دائمی کردن انتقال روملو لوکاکو از چلسی باید ۴۳ میلیون یورو به علاوه حداقل ۱۳.۸ میلیون یورو حقوق ناخالص سالانه بپردازد، در این لحظه بعید به نظر می رسد او در رم بماند. 

رم همچنین وضعیت چند بازیکن قرضی دیگر را هم دوباره بررسی خواهد کرد: سردار آزمون (بایرلورکوزن)، آنخلینیو (لایپزیش) و دیگو یورنته (لیدز یونایتد). اگر همه بازیکنانی که در این مطلب نام برده شدند در ماه ژوئن جدا شوند، جالوروسی در مجموع بیش از ۵۰ میلیون یورو در دستمزد ناخالص صرفه جویی خواهد کرد، به طور دقیق ۵۱.۲ میلیون یورو در فصل 25-2024. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند
  • جدایی اپل از گوگل چقدر جدی است؟/دشواری‌های انحصارشکنی در بازار فناوری
  • احتمال غیبت منچستریونایتد در رقابت های اروپایی حتی در صورت کسب سهمیه!