Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@11:07:40 GMT

دادستان: توئیتر رفع فیلتر نمی شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۰۹۴۷

دادستان: توئیتر رفع فیلتر نمی شود

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جشن ستاد حمایت از خانواده زندانیان در پاسخ به این سوال که اخیراً شش وزیر و دو نماینده مجلس و عضوکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در نامه‌ای خواستار رفع فیلتر از توئیتر شده و اعلام کردند آیا این درخواست مورد قبول واقع می شود، گفت: دیروز با دو نامه مواجه بودیم که تعدادی از وزاری عضو کارگروهتعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: یک نامه جهت رفع فیلتر از توئیتر و طرح در کارگروه بود و نامه دوم هم با شش امضا در رابطه با رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

منتظری افزود: این دو‌ سامانه قبلا در کمیته مطرح و فیلتر شده بودند اما توئیتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و به همین جهت قابلیت طرح در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه را ندارد و لذا مطرح نخواهیم کرد.

دادستان کل کشور گفت: مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.

وی در خصوص رفع فیلتر دو سامانه دیگر مورد درخواست از سوی وزرا گفت: به لحاظ اینکه قابل طرح است در نوبت گذشته بررسی می کنیم.

منتظری افزود: حدود یک سال است که وزرای عضو کارگروه را برای آمدن به جلسه دعوت می‌کردیم اما نمی‌آمدند در حالی که جزء وظایف قانونی‌شان بود.

وی گفت: اکنون که درخواست خودشان مطرح است، قطعاً آماده حضور در جلسه هستند اما ما هم موضوع را در نوبت می‌گذاریم و به کارهای یک سال گذشته می‌پردازیم تا ان‌شاءالله نوبت طرح این دو موضوع شود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات گفت: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم، اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم.

 

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی