Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@10:22:00 GMT

مسافرکش شیطان صفت را شناسایی کنید +عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۱۴۳

مسافرکش شیطان صفت را شناسایی کنید +عکس

صراط:

هفته گذشته مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک موفق به بازداشت راننده خودروی پرشیایی شدند که قصد داشت زن جوانی را با زور سوار بر خودرویش کند.

به گزارش تسنیم، مأموران پلیس، راننده پرشیا را در یک تعقیب و گریز بازداشت کرده و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی وی سرقتی است.

تحقیقات تکمیلی نشان داد این متهم شیطان‌صفت تاکنون چندین زن و دختر را در شمال پایتخت مورد آزار و اذیت قرار داده و ربوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دخترانی که توسط این متهم توسط آزار و اذیت قرار گرفته، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۷:۲۰ بیست و پنج فروردین سال جاری در حوالی قلهک سوار خودروی پرایدی شدم تا به حوالی سیدخندان بروم، در میانه راه راننده شروع به حرف زدن کرد که جواب او را ندادم و از وی خواستم مرا پیاده کند که وی با شنیدن این حرف من، چاقوی بزرگی از زیر پایش برداشت و چاقو را روی پهلویم گذاشت.

وی ادامه داد: از ترس دست و پایم به لرزه افتاده بود و راننده هم مسیرش را تغییر داد تا اینکه دقایقی بعد در خیابان خلوتی توقف کرد و مرا با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم این پرونده در پوشش مسافرکش با خودروهای پژو ، پراید و ... زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را در خیابان رها می‌کرده است.

این متهم که تاکنون به هفت فقره آزار و اذیت زنان و دختران جوان اعتراف کرده، با دستور قاضی رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

بازپرس پرونده با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها، از شهروندان خواست چنانچه فرد یا افرادی از سوی مرد شیطان‌صفت مورد آدم‌ربایی و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسافرکش شیطان صفت پوشش زن ماموران کلانتری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی در حاشیه حضور مالباختگان ورامینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً 2400 متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و تلاش همکارانم در اداره مبارزه بل مواد مخدر شناسایی شد

وی افزود: در مجموع از تعداد 18 نفر مالباخته مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود که توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در ادامه گفت: تاکنون 18 نفر به پلیس آگاهی ویژه شرق در خصوص این پرونده مراجعه کردند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متهم با اسناد جعلی و به صورت وکالتی این اراضی را واگذار کرده بود و مالک نبود و مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند دریافت مجوز ساخت به شهرداریان مراجعه کرده و متوجه شده بودند که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود پیش از پرداخت وجوه نقد برای خرید املاک حتماً استعلام املاک از مراجع رسمی گرفته شود سپس اقدام به واریز وجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان