Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: با مرگ عامل شلیک مرگبار به سوی پسر جوان در زندان رجایی شهر، دیه از صندوق بیت المال به اولیای دم پرداخت می شود.

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه سی ام فروردین ماه سال 90 مرد 42ساله ای به نام عباس در یکی از خیابان های شرق تهران پشت فرمان خودرو اش با شلیک گلوله کشته شد. پلیس وقتی جنازه را کشف کرد که عامل جنایت Crime به مکان نامعلومی گریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان جنایی در نخستین سرنخ های به دست آمده پی بردند که ساعتی پیش از پیدا شدن جنازه عباس یک مرد 50 ساله به نام جعفر چندین بار با مقتول تماس گرفته بود. به این ترتیب جعفر که چندین سابقه کیفری در پرونده اش داشت و به بیماری صعب العلاجی مبتلا بود بازداشت شد.

وی به قتل Murder دوستش با شلیک گلوله و با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد. جعفر به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد. قرار بود وی محاکمه شود اما فقط 4ماه بعد از جنایت در دوم مرداد ماه همان سال در زندان Prison رجایی شهر جان سپرد.

به گزارش رکنا، با مرگ عامل این جنایت قصاص منتفی و اولیای دم طبق ماده 435قانون مجازات اسلامی که در آن آمده است: با مرگ قاتل The Murderer در صورت تمکین مالی متهم ،دیه از اموال وی یا از عاقله و در غیر این صورت در نهایت از صندوق بیت المال به اولیای دم پرداخت می شود ، خانوداه عباس  درخواست دیه را مطرح کردند و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و به تشریح شکایتشان پرداختند.

در آن جلسه وکیل متهم فوت شده گفت: جعفر هیچ مالی ندارد تا بتواند دیه را به اولیای دم بپردازد.عاقله او نیز شناسایی نشده است.از این رو طبق قانونی که در آن آمده است:هر گاه کسی مرتکب قتل شود و بمیرد قصاص و دیه از او ساقط شده و دیه از بیت المال پرداخت می شود،تقاضا دارم تا دیه از صندوق بیت المال به اولیای دم پرداخت شود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کرد. این رای در شعبه 32دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد تا این پرونده مختومه شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

این زن تهرانی را می شناسید؟ / او تلفن مخفی داشته و حالا شوهر و 3 دخترش چشم انتظار او هستند + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جنایت Crime قتل Murder جرم Crime زندان Prison قاتل The Murderer اخبار حوادث دیه قاتل کیفری شلیک مرگبار پسر جوان عکس حوادث دختر قتل زن تجاوز روزنامه ازدواج زندان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد