Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:42:54 GMT

تیر اندازی در پاناما سیتی در فلوریدا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۳۲۰

تیر اندازی در پاناما سیتی در فلوریدا

خبرگزاری میزان- در پی شنیده شدن صدای تیراندازی در پاناما سیتی در فلوریدا، شاهدان عینی می‌گویند تاکنون ۱۰۰ تیر شلیک شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،در پی شنیده شدن صدای تیراندازی در پاناما سیتی در فلوریدا،شاهدان عینی می‌گویند تاکنون ۱۰۰ تیر شلیک شده است.

 

در حال تکمیل/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا فلوریدا تیر شلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته سختی را پشت سر گذاشته، چون بعد از شکست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داده است.

سیتی فصل گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد و دستاورد شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ این باشگاه ماندگار شد.

مدعی قهرمانی در انگلیس شانس کسب سه گانه را از دست داده اما بازیکنانش اعتقاد دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، در گفتگو با اسکای اسپورت درمورد رقابت با آرسنال و لیورپول برای قهرمانی گفت: "فصل گذشته ما با آرسنال جنگیدیم، این فصل دوباره مقابل آرسنال و لیورپول هستیم. آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند، تیم‌های قوی که بازیکنان بزرگی دارند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم."

او در مورد هفته گذشته و حذف از چمپیونزلیگ گفت: "سخت است. این لیگ قهرمانان اروپاست، همیشه می‌خواهید برنده شوید. اما ما باید قوی باشیم. این شانس را داریم که دوباره قهرمان شویم و جام حذفی و لیگ برتر را ببریم. ما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنیم و می‌توانیم دوباره قهرمان شویم."

دیگر خبرها

  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • شاهدان غزه
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم