Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:42:45 GMT

عکس‌هایی که هیتلر دوست نداشت کسی آن‌ها را ببیند!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۳۲۵

عکس‌هایی که هیتلر دوست نداشت کسی آن‌ها را ببیند!

تصویر زیر، آدولف هیتلر رهبر نازی‌های آلمان در جنگ جهانی دوم را در حالی که شلوارک به پا دارد نشان می‌دهد. هیتلر که به دلیل شخصیت کاملا مغرورش در جهان شناخته می‌شود، پس از حضور با شلوارک در مقابل دوربین و گرفتن عکس دستور داد تا این تصاویر تنها در آرشیو شخصی وی قرار گیرد. تابناک با تو: تصویر زیر، آدولف هیتلر رهبر نازی‌های آلمان در جنگ جهانی دوم را در حالی که شلوارک به پا دارد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیتلر که به دلیل شخصیت کاملا مغرورش در جهان شناخته می‌شود، پس از حضور با شلوارک در مقابل دوربین و گرفتن عکس دستور داد تا این تصاویر تنها در آرشیو شخصی وی قرار گیرد و در جامعه منتشر نشود چرا که وی معتقد بوده این تصاویر جذبه خاص وی در بین مردم آلمان را می‌تواند خدشه‌دار کند.



در همین راستا چندی پیش هم روزنامه‌ی دیلی میل انگلستان تصویر کمیابی از آدولف هیتلر را تحت عنوان (تصویری که هیتلر می‌خواست از جهان مخفی نگه دارد) منتشر کرد. در این تصویر هیتلر را در ظاهری به شدت متفاوت می‌بینیم که لباس سنتی ژاپنی (کیمونو) به تن دارد. این روزنامه اشاره کرد که این تصویر تازه کشف شده به تاریخ ۱۹۳۰ میلادی بازمی گردد و هیتلر تمایلی به دیده شدن آن نداشته است، زیرا با تصویر مرسوم او مطابقت نداشته است.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Qri

منبع: فردا

کلیدواژه: عکس هیتلر عکس تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای