Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان قدوس هم که ظهر امروز به سایر ملی پوشان اضافه شده بود در تمرین امروز عصر به صورت جداگانه زیر نظر دیه گو به تمرین پرداخت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی پوشان فوتبال ایران پس از برگزاری تمرین نوبت صبح، از ساعت 17:30 با حضور در سالن جیم مجموعه تمرینی باشگاه بشیکتاش ترکیه تمرینات نوبت عصر خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیکنان تیم ملی پس از انجام تمرین سی دقیقه ای در داخل سالن، به زمین چمن این باشگاه رفتند و تمرین تاکتیکی خود را آغاز کردند؛ تمرینی که اهداف تاکتیکی کارلوس کی روش را برای بازیکنان در زمین مرور می کرد.

بخش ابتدایی این تمرین به پاسکاری دو نفره اختصاص داشت و بعد از این بخش بازیکنان به عبور از موانع پرداختند.

در ادامه بخش اصلی تمرین امروز عصر بازیکنان تیم ملی آغاز شد. در این قسمت بازیکنان وظیفه داشتند برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم ملی همچون دفاع و حمله و همچنین کارهای ترکیبی را با سرعت و بدون کمترین اشتباه در زمین اجرا کنند. این تمرین با جدیت هر چه تمامتر بازیکنان همراه بود و بازیکنان در فاصله تنها 23 روز تا آغاز جام جهانی با تلاش و انگیزه فراوان سعی کردند خواسته های کی روش را در زمین پیاده کنند.

سامان قدوس هم که ظهر امروز به سایر ملی پوشان اضافه شده بود در تمرین امروز عصر به صورت جداگانه زیر نظر دیه گو به تمرین پرداخت.

تمرین امروز در هوای مطبوع استانبول برگزار شد.

تمرینات تیم ملی فردا پیگیری می شود.

از فردا تمرینات تیم ملی با حضور رسانه های گروهی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو

میدلزبورو می تواند به راحتی سامان قدوس را به تیمش اضافه کند.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم برنتفورد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به طور رایگان راهی میدلزبورو شود.

تیم تحت هدایت مایکل کریک که در حال حاضر در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به دنبال تقویت خود در تمامی خطوط برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده است. با توجه به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل، میدلزبورو می‌تواند از فرصت جذب آنها به صورت رایگان استفاده کند.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، یکی از این بازیکنان است که با پایان یافتن قرارداد یک ساله‌اش در تابستان می‌تواند به طور رایگان به میدلزبورو منتقل شود.

میدلزبورو که در حال حاضر با 63 امتیاز در رده نهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد، شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارد، اما امیدوار است با تقویت تیم در تابستان، بتواند در فصل آینده به این مهم دست یابد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند