Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش رفیعی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس که در تیم الخور بازی می کند استوری جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس که در تیم الخور بازی می کند استوری جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد . او تصویری از خودش در حال رانندگی را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:

 

سروش رفیعی تل‌گری (زاده ۴ فروردین ۱۳۶۹ – شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون برای الخور در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۹ ژانویه ۲۰۱۷، رفیعی قراردادی ۶ ماهه را با باشگاه پرسپولیس تهران در لیگ برتر خلیج فارس به امضا رساند. به او شماره ۷ داده شد، که قبلاً به افتخار اسطوره بازنشسته باشگاه علی پروین بایگانی شده بود. او در شهرآورد ۸۴ تهران مقابل استقلال تهران گلزنی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم الخور پرسپولیس بازیکن پیشین تیم پرسپولیس پرسپولیس تیم الخور تیم پرسپولیس سروش رفیعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان تیم ملی فوتبال ایران برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند بیرانوند پس از سه بازی غیبت در لیگ برای دیدار حساس جام حذفی به میادین بازگردد اما ممکن است بیرو اجازه بازی را از کادر پزشکی به دست نیاورد.

مصدومیت تاندون دست بیرانوند در سال جدید برای او دردسر ساز شده و گلر تیم ملی و پرسپولیس پس از بازی دوم فروردین ایران مقابل ترکمنستان تمام بازی‌های فروردین را از دست داد.

حال باتوجه به اینکه بیرانوند همچنان گچ دستش را برای بازگشت به تمرینات گروهی باز نکرده، ممکن است امیررضا رفیعی، گلر ۲۲ساله سرخ‌ها اولین بازی خود در جام حذفی را نیز تجربه کند‌.

رفیعی در ۴ بازی لیگ برتری نخست خود برای پرسپولیس چهار کلین شیت را ثبت کرد تا هواداران این تیم را به عملکرد خود بسیار امیدوار کند. با این حال شرایط متفاوت و حساس جام حذفی که هیچ جای اشتباهی را باقی نمی‌گذارد و احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، چالش گلر آکادمی سرخ‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟