Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:09:30 GMT

بازیگر مشهور ایرانی که عاشق دروغ است! + عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۳۷۴

بازیگر مشهور ایرانی که عاشق دروغ است! + عکس

رکنا: این بازیگر گفت: عاشق اسپیشیال افکت، ویژوال و طراحی‌های سینما هستم چون احساس می‌کنید رویاها در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.

امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ساخت فیلم ‌های سه‌بعدی در سینمای ایران گفت: با ساخت فیلم‌های سه‌بعدی عینک‌های مخصوص فروش بسیاری می‌کنند و این اتفاق خوبی است، چون به تدریج به جای بازیگران طراحی انیمیشن انجام می‌شود و بدلمان را می‌سازند و نیاز به حضور خودمان نیست (با خنده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جدا از هر بحثی، قشنگی سینما به دروغ‌های این چنینی است. به شخصه عاشق اسپیشیال افکت، ویژوال و طراحی‌های سینما هستم چون احساس می‌کنید رویاها در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.
حیایی اظهار داشت: وقتی به صنعت سینمای هالیوود نگاه می‌کنید، واقعا پیشرفته است و کارهایی که آنها در رابطه با ساخت فیلم انجام می‌دهند، فرق بسیاری با اکثر کشورهای دنیا دارد. به نحوی که حتی یک پلان از آن را اینجا نمی‌توان ساخت، اما در عین حال ما با آثار سینماگرانی چون زنده یاد کیارستمی، فرهادی و غیره در اسکار و دیگر جشن ها و جشنواره های جهانی موفق می‌شویم.
بازیگر «ناردون» اضافه کرد: درست است که سینمای ما از لحاظ فراهم کردن امکانات ضعیف عمل کرده، اما جوان‌هایی داریم که کارهای ویژوال خوبی ساختند و مایه افتخار است که نمونه آن را در فیلم ده نمکی می‌توان مشاهده کرد.
حیایی ادامه داد: اگر در فراهم آوردن امکانات تدابیر بهتری اندیشیده شود و در ساخت آثار از افسانه ها بیشتر استفاده کنیم، بسیار موفق خواهیم بود و قدم بزرگی برداشته‌ایم چون از لحاظ نیروی انسانی و پتانسیل چیزی از سینمای دنیا کم نداریم.
این بازیگر خاطرنشان کرد: باید در سینما موج نو و تفریح جدیدی را وارد کنیم تا مردم لذت کافی ببرند و شاهد موفقیت هرچه بیشتر این صنعت مهم باشیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز جوان پرشیا سوار به دختر جوان / این جوان در شمال تهران بی ناموسی می کرد / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

 پلیس شوهرم را کنار دختر خاله ام در اتاق خواب دستگیر کرد / مردی را اجیر کرده بودم تا او را تعقیب کند

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

سرنوشت تکاندهنده دختر زیبای ایرانی + تصاویر و جزییات

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

جن در رختکن استادیوم فوتبال !+ فیلم واقعی 16+

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت تلویزیون سینما چهره های سینمایی امین حیایی عکس دختر زن قتل روزنامه حوادث ازدواج مرد جوان دختر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد