Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:43:06 GMT

افراد مسلح 2 نفر را در زاهدان به شهادت رساندند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۳۸۹

افراد مسلح 2 نفر را در زاهدان به شهادت رساندند

زاهدان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد مسلح ناشناس دوشنبه شب با ورود به منزل یکی از کارکنان انتظامی در زاهدان و تیراندازی به سمت اعضای خانواده وی 2 نفر را به شهادت رساندند.

سرهنگ رضا عامری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد مسلح در لحظه ورود به این منزل واقع در خیابان دانشجوی زاهدان یک نفر را در دم به شهادت رسانده و 2 نفر دیگر را زخمی کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دنبال این حادثه مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که با وجود تلاش پزشکان یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و شمار شهدای این حادثه را به 2 نفر رساند.
وی با بیان اینکه مجروح دیگر این حادثه در بیمارستان بستری و در حال مداوا است، گفت: ماموران انتظامی در حال پیگیری این حادثه و شناسایی ضاربان هستند.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي ترور زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان