Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@00:32:12 GMT

کمیته امداد دیگری راه نیندازید،همین یکی بس است!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۴۲۳

کمیته امداد دیگری راه نیندازید،همین یکی بس است!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):از همه مسئولین و نهاد ها درخواست کردیم مردم را عادت ندهند دنبال کمک باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پرویز فتاح؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت:مهمترین چالش کمیته امداد این است که بین یک دوراهی قرار داریم.او افزود:از یک سو وظیفه کمیته کمک به محرومان است و از سوی دیگر نگران این هستیم که کمیته امداد را جذاب نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح گفت:اگر کمیته امداد جذاب شود نظام مشکل پیدا میکند زیرا به بیکاری دامن زده میشود و افراد ترجیح می دهند به جای کار کردند تحت پوشش کمیته قرار گیرند.او افزود:به تقاضاهای کاذب کمیته امداد نباید دامن زد و باید کسانی را تحت پوشش قرار دهیم که واقعا نیازمند هستند.رئیس کمیته امداد گفت:از همه نهادها درخواست کردیم کمیته امداد دیگری راه اندازی نکنند و مردم را عادت ندهند که دنبال کمک باشند.او کمک نهاد های دیگر به مردم را باعث پراکندگی و بی نظمی در کمک  رسانی به محرومان دانست و گفت:از همه مسئولین و نهادها میخواهیم به کمیته امداد و بهزیستی اعتماد و ایرادات این دو نهاد را رفع کنند تا شفاف عمل کنیم و و اعتماد مردم را همراه خود داشته باشیم.
او افزود:اوج کار کمیته امداد از نظر کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان است.رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: در ماه مبارک رمضان تکفل یتیمان از اهمیت بالای برخوردار است.
فتاح افزود: حمایت رسانه ملی از کمیته امداد در سال های گذشته بسیار خوب بوده است.
او با اشاره به اینکه ما نیازمند حامیان بیشتری هستیم، گفت: محسنین افرادی هستند که یتیم نیست ولی نیازمند کمک نیکوکاران است.
او گفت: نیکوکاران می توانند در سایت محسنین،بطور مستقیم کمک های خود را بحساب نیازمندان واریز کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه 2 طرح در کمیته امداد نیازمند حمایت های مردمی است، گفت: یک طرح شامل اکرام و ایتام یتیمان و طرح دیگر طرح محسنین است.
فتاح افزود: افرادی که تصویر و اطلاعات آنها در سایت هست نیاز به حمایت های مردمی دارند. رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به ازای هر نفر تحت پوشش کمیته امداد یک حقوق ثابت ماهیانه پرداخت می شود.
فتاح با اشاره به اشغالزایی در کمیته امداد افزود: کمیته امداد با پرداخت وام های قرض الحسنه و آموزش به اشتغالزایی جوان تحت پوشش کمک می کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد درآمد افراد چند برابر خواهد شد.
فتاح درباره ساخت مسکن برای افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد گفت: کار مهمی که در مجلس و دولت صورت گرفت این بود که تعدادی از واحد های غیر متقاضی مسکن مهر را در اختیار کمیته قرار خواهد داد.
 













منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فتاح کمیته امداد تحت پوشش خیرین محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها