Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری فعلی ونزوئلا امروز (سه‌شنبه) رسما اعلام کرد که رئیس دولت آتی این کشور در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا روز یک‌شنبه برگزار شد، نیکولاس مادرو امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که برای دومین دوره کار خود را به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او رسماً اعلام کرد که در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ رئیس‌جمهوری ونزوئلا خواهد بود.

پیش‌تر یبیسای لوسنا، رییس شورای ملی انتخابات ونزوئلا با اشاره به شمارش ۹۲.۶ درصد آرا اخذ شده در انتخابات ریاست‌جمهوری، اعلام کرد که بر اساس نتایج به دست آمده مادورو در سمت خود به عنوان رییس‌جمهوری این کشور ابقا شده است.

وی میزان مشارکت در این انتخابات را ۴۶.۰۱ درصد اعلام کرد و گفت، مادورو ۵ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۷۱۸ رأی به دست آورده است. پس از او، هنری فالکون از جناح مخالف یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۵۲۲ رأی به دست آورده است.

در همین حال، دبیرکل سازمان کشور‌های قاره آمریکا اعلام کرد که این سازمان نتیجه انتخابات اخیر ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد.

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا هم مدعی است، انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا که روز یک‌شنبه برگزار شد، نه آزاد و نه عادلانه است. مایک پنس اولین مقام دولت واشنگتن نیست که علیه انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا موضع‌گیری می‌کند. پیش از او معاون و سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایالات متحده نیز نسبت به این انتخابات که در آن نیکولاس مادورو به پیروزی رسید، واکنش منفی نشان داده بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت انتخابات واشنگتن معاون ایالات متحده رئیس جمهور مادرو ونزولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد