Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری بین عناصر مسلح و نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی یمن در شهر تعز، یکی از بیمارستان‌های این شهر را به تعطیلی کشاند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اداره بیمارستان دولتی شهر تعز واقع در جنوب یمن اعلام کرد که فعالیت‌های خود را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

اداره کل این بیمارستان امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به درگیری‌ها و حوادث اخیر این شهر که آن را «خطرناک» خوانده، اعلام کرد که امکان ارائه خدمات برای این بیمارستان ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به دنبال درگیری‌های نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «منصور هادی» با عناصر مسلح در نزدیکی این بیمارستان و محله‌های شهر تعز، کارکنان این بیمارستان در معرض خطر قرار گرفته‌اند.

شهر تعز اخیرا شاهد درگیری‌های مسلحانه خیابانی بوده که این مسئله باعث شده، بسیاری از مغازه‌ها بسته شده و حالتی از نگرانی و ترس را در اهالی این شهر ایجاد کرده است.

وبگاه خبری «العربی الجدید»، با اعلام این خبر نوشت که این درگیری‌ها در محله‌های «الجمهوری» و «المجلیة الغربیه» رخ داده و موجب نگرانی شهروندان یمنی و بیماران در بیمارستان مذکور شده است.

دکتر «خلیل العبسی» با تأیید این خبر، می‌گوید درگیری‌های مسلحانه همه بخش‌های این بیمارستان به جز مرکز «شستشوی کلیه» را به کل به تعطیلی کشانده است.

او گفت در این درگیری‌ها، به سمت بیمارستان تیراندازی شده و در جریان آن، آزمایشگاه ویژه اورژانس آسیب دیده است و کارکنان این بخش مجبور شده‌اند فعالیت خود را متوقف کنند.

شهر تعز پیش‌تر صحنه رقابت عربستان سعودی و امارت متحده عربی بوده و طی ماه‌های گذشته چندین عملیات‌ ترور در آن به وقوع پیوسته که در این عملیات‌ شماری از نیروهای ارتش، پلیس، خطبای مساجد و تعدادی شهروند کشته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۸ مصدوم در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودروی سواری دنا و سمند با وانت پیکان در مرکز شهر یاسوج دوراهی هتل آزادی در ساعت ۱۴:۲۲ روز یکشنبه، دوم اردیبهشت فوراً دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه فوق آمبولانس پایگاه سه و چهار شهری یاسوج به محل اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه هشت نفر اعلام شد که دو نفر با درمان سرپایی و شش مصدوم دیگر پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند و ضرورت دارد رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها توجه و تمرکز لازم را داشته باشند و از رانندگان خواهشمندیم ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیر مجاز جداً پرهیز کنند.

کد خبر 746736

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت