Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@10:26:32 GMT

نیکفر: آمدن قلعه‌نویی خواست همه بود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۶۱۲

به گزارش وانانیوز، 

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگویی در خصوص عقد قرارداد با امیرقلعه نویی گفت: بله قرارداد 2 ساله با ایشان امضاء کردیم.


وی ادامه داد: آمدن قلعه نویی به سپاهان خواست همه بود و این اتفاق اقتاد و امیدواریم تیم سپاهان به یکی از قدرت های فوتبال ایران در فصل آینده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکفر در خصوص دلیل طولانی شدن روند مذاکرات نیز تصریح کرد: نه فکر نمی کنم طولانی شده باشد؛ به هر حال آقای قلعه نویی مسابقه داشت و بعد از آن هم یک سری کارهایی که داشت که باید انجام می داد.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد رقم هایی که در برخی رسانه ها مطرح شده بود و اینکه آیا شرایط مالی دلیل به طول انجامیدن مذاکرات بوده یا خیر، عنوان کرد: نه عددهایی که مطرح می شود صحت ندارد، ولی به هر حال توافق خوبی صورت گرفت.


نیکفر همچنین در مورد دستیاران قلعه نویی نیز گفت: دستیاران قلعه نویی با نظر خود مربی انتخاب می شوند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد


به گزارش تابناک از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی‌فرد روز دوشنبه بیان کرد: شب گذشته خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع‌رسانی شد که ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله گروه نجات غریق ایستگاه شماره یک و سه را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام کرد.

وی ببان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده کردند.

 
رییس آتش نشانی دزفول گفت: با وجود اطلاع رسانی و هشدارهای متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز، شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که در برخی موارد منجر به غرق شدن آنها در رودخانه می‌شود.

بهشتی فرد بیان کرد: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ابداع باتری برپایه آب با چگالی انرژی بالا و چرخه عمر طولانی
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)