Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:19:14 GMT

ناینگولان: نام من باید در کتاب گینس ثبت شود!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۶۱۳

ناینگولان: نام من باید در کتاب گینس ثبت شود!

به گزارش وانانیوز، 

دیروز لیست نهایی تیم ملی بلژیک برای جام جهانی اعلام شد که در کمال تعجب نامی از راجا ناینگولان، ستاره خط میانی رم و تیم ملی بلژیک در آن دیده نشد و حالا او برای همیشه از عرصه ملی خداحافظی کرده است.

 

 

ناینگولان گفت: "نام من باید در کتاب رکوردهای گینس را به عنوان تنها بازیکن بزرگی که 2 جام جهانی متوالی را از دست داده ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به حدی غیر قابل درک است که من تنها می توانم به آن بخندم.

 

30 بازی ملی برای من کافیست و دیگر نمی خواهم به مبارزه برای حضور در تیم ملی ادامه دهم و به همین دلیل، تصمیم خداحافظی من تغییر نخواهد کرد.

 

البته من سال گذشته نیز فکر می کردم که قرار نیست به تیم ملی دعوت شوم اما بعد از آن کمی امیدوار شده بودم. به هر حال بازی در جام جهانی رویای دوران کودکی من بود که حالا دیگر رسیدن به آن برای من غیرممکن شده است."

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از سه ماه نتیجه نگرفتن به جایی رسیده که برای بازگشت به روند پیروزی بیشتر از اینکه به آمادگی فنی و بدنی نیاز داشته باشد، به آمادگی روحی و روانی احتیاج دارد و برای همین هم کادر فنی پرتغالی این تیم در جریان تمرین ریکاوری پس از پیروزی در دربی اصفهان آیتمی برای تقویت شرایط روانی تیم و تقویت کار تیمی در نظر گرفته بود.

در این بخش از تمرین سپاهان بازیکنان در چند گروه تقسیم شده‌اند و با استفاده از اهرم‌هایی در حال چیدن قطعات قرار گرفته روی صحنه روی هم هستند.

سپاهان ترسناک‌ترین تیم فوتبال ایران در شروع فصل جاری بود واگر از هفته‌های پایانی نیم فصل اول وارد بحران نمی‎‌‌شد، شاید حالا با اختلاف در صدر جدول رده بندی‌ قرار داشت، اما آنها حالا اختلاف قابل توجه 11 امتیازی با صدر جدول دارند و مورایس برای اینکه تیمش هم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند و هم  فرهنگ کار گروهی بهتری پیدا کند، آیتم متفاوتی را برای آنها در نظر گرفته بود.

طلایی‌پوشان اصفهانی آماده دیدار روز یکشنبه برابر ملوان در انزلی می‌شوند؛ دیداری که برای تثبیت جایگاه سومی این تیم بسیار پراهمیت است.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم