Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@20:20:34 GMT

قشون کِشی به خاطر عشق به یک دختر + عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۷۶۱

قشون کِشی به خاطر عشق به یک دختر + عکس

رکنا: پسر نوجوانی که برای دفاع از خود در یک رقابت عشقی دست به جنایت زده بود با دستور دادستان حکم اعدامش به پرداخت دیه تبدیل شد.

به گزارش رکنا، ماموران  در جریان درگیری خونین چند جوان چاقو به دست قرار گرفتند و با حضور در محل درگیری با پسر جوانی که از ناحیه سر هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود که خیلی زود این جوان 18 ساله به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقدامات پزشکی ادامه داشت و این جوان که در وضعیت کما بود در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار داشت تا اینکه با گذشت 13 روز  به کام مرگ فرو رفت.
همین کافی بود تا با جنایی شدن این درگیری خیابانی تیمی از ماموران آگاهی برای ردیابی عامل این جنایت وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست پی بردند که پسر جوانی به نام محسن که در این درگیری حضور داشته عامل به عنوان عامل جنایت معرفی شد.
همین کافی بود تا این جوان 17 ساله از سوی ماموران دستگیر شود و در اعترافاتش به ماموران گفت: من قاتل نیستم و در دفاع از خودم سعید را با چاقو زدم.
بدین ترتیب محسن به خاطر سن زیر 18 سال در دادسرای اطفال مورد بازجویی قرار گرفت و به بازپرس پرونده گفت: مدتی بود که با سعید بر سر یک عشق مشترک اختلاف داشتیم که روز حادثه سعید از من خواست برای پایان دادن این اختلاف سر قرار ملاقاتی حاضر شوم که احتمال درگیری دادم و به همین خاطر از چند تن از دوستانم خواستم تا همراهم به محل قرار بیایند.
وی افزود: وقتی در محل قرار حاضر شدیم دیدم که سعید با دوستانش سر قرار حاضر شده و ابتدا با هم شروع به حرف زدن کردیم که ناگهان سعید به سمت خودرویش رفت و با برداشتن یک شمشیر بزرگ به سراغم آمد و ضربه ای به پایم زد.
زخمی شده بودم که برای دفاع از خودم سعید را به عقب هل دادم و وقتی روی زمین افتاد چاقویم را از لباسم بیرون کشیدم و ضربه به سر سعید زدم.
بدین ترتیب جلسه رسیدگی به پرونده درگیری خونین در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و محسن این بار ادعا کرد که قتل از سوی او صورت نگرفته و نمی داند چه کسی ضربه را به سر سعید زده است.
اما رییس دادگاه با توجه به اعترافات روز نخست و اظهارات شاهدان حادثه محسن را قاتل شناخته و وی را به قصاص نفس اعدام محکوم کردند.
این حکم در حالی صادر شد که محسن به خاطر سن 17 سال و قانون ماده 11 مجازات به اعدام محکوم نمی شد و در بررسی های دقیق تر و باتوجه به ماده 304 قانون مجازات بر اساس اینکه حمله ابتدایی از سوی مقتول صورت گرفته شده سعید به شبه مشروع ناقص متهم شد و پرونده به این دلایل تحت بررسی مجدد قرار گرفت.
این درحالی بود که خانواده مقتول اصرار به قصاص داشتند محسن نامه ای به دادستان ارسال کرد و با توجه به ماده قانون 11 مجازات اسلامی متنی نوشت و تاکید کرد که برای دفاع از خودم مجبور به چاقو کشی شدم.
در ادامه پرونده بارها تحت مطالعه و تحقیق قرار گرفت و دادستان حکم قصاص را به پرداخت دیه تبدیل کرد.
بنا به این گزارش، سازمان حمایت از ندانیان با پرداخت 163 میلیون و پانصد هزار تومان بخشی از این پول دیه را تهیه کرد و مابقی آن را خانواده محسن پرداخت کردند و پسر جوان از اعدام نجات پیدا کرد.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کثافتکاری مرد مسافر داخل هواپیما مسافربری + عکس

تجاوز جوان پرشیا سوار به دختر جوان / این جوان در شمال تهران بی ناموسی می کرد / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

 پلیس شوهرم را کنار دختر خاله ام در اتاق خواب دستگیر کرد / مردی را اجیر کرده بودم تا او را تعقیب کند

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

سرنوشت تکاندهنده دختر زیبای ایرانی + تصاویر و جزییات

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

جن در رختکن استادیوم فوتبال !+ فیلم واقعی 16+

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث قتل رقیب عشقی قصاص پرداخت دیه دادسرای امور جنایی عکس دختر زن قتل روزنامه حوادث ازدواج مرد جوان دختر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم

وزیر کشور با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی برای یافتن «یسنا»، پیدا شدن این دختربچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، «احمد وحیدی» در پیامی با تأکید بر اینکه پیدا شدن یسنا دل همه مردم ایران را شاد کرد، ابراز امیدواری کرد همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور «یسنا» را «دختر ایران زمین» لقب داد و در ادامه از امدادگران و نیروهای انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، قدردانی کرد.

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست و جو را آغاز کردند و نهایتاً مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدرسوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان