Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ امتیاز از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای فصل آینده لیگ دسته اول کسر خواهد شد.

طرفداری- باشگاه ملوان بندر انزلی که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند، مدتی است که با دو پرونده شکایت بازیکنان سابق این تیم به فیفا مواجه شده است.

به گزارش تسنیم، پس از شکایت زوران زلاتکوفسکی، بازیکن مقدونیه‌ای و پیشین ملوان از ابن باشگاه به خاطر بدهی‌های خود، امروز (سه‌شنبه) حکم کسر 6 امتیاز به فدراسیون فوتبال رسید و به این ترتیب، تیم ملوان فصل جدید لیگ دسته اول را با منفی 6 امتیاز آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند به دلیل پرداخت نکردن بدهی زوران یا شکایت پاشنکو، ملوانان شاید فصل آینده را با 12- امتیاز یا حتی در لیگ دسته دوم استارت بزند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی در لورکوزن شروع شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، هزاران نفر از هواداران لورکوزن در خیابان ‏منتهی به ورزشگاه خانگی‌شان، بای‌آرنا، جمع شده و پیش از شروع ‏دیدار لورکوزن و وردربرمن جشن قهرمانی زودهنگام را آغاز کرده‌اند.‏

تیم ژابی آلونسو در حالی به اتوبوس به ورزشگاه رسید که امروز در ‏صورت پیروزی با هر نتیجه‌ای قهرمانی خود را بوندس‌لیگا قطعی ‏خواهد کرد. درحالیکه اتوبوس لورکوزن دقایقی پیش وارد ورزشگاه بای ‏آرنا شد اما هواداران از چهار ساعت قبل مقابل استادیوم تجمع کرده ‏و با استفاده از انواع و اقسام وسایل دودزا و آتش‌بازی در حال جشن ‏گرفتن هستند. گویا در شهر همه اطمینان دارند که تیم فوق‌العاده ‏ژابی امشب قطعا جام را به دست می‌آورد. ‏

لورکوزن در صورت قهرمانی به یک افتخار تاریخی دست پیدا می‌کند و ‏برای اولین بار در تاریخش قهرمان آلمان می‌شود. ‏

لورکوزن در حال حاضر 76 امتیازی است و در صورت پیروزی مقابل ‏وردربرمن 79 امتیازی شده و پنج هفته مانده به پایان فصل جام را ‏تصاحب می‌کند. بایرن با 63 امتیاز و اشتوتگارت با 63 امتیاز در ‏رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند و حتی در صورت پیروزی در هر پنج ‏بازی باقی‌مانده خود به امتیاز لورکوزن نخواهند رسید.

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • جشن قهرمانی در لورکوزن شروع شد! (عکس)‏
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری