Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید اسماعیلی یکی از بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان بود. او بازی‌های درخشانی برای استقلال انجام داد و گل‌های خوبی ساخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید و تیام، مهارنشدنی به نظر می‌رسیدند. فرشید پاس می‌داد و تیام گل می‌زد. هماهنگی این دو باعث شد تا بتوانند کامل‌کننده یکدیگر باشند، به شکلی که حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به آنها توجه ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا همان‌طور که برای مامه تیام پیشنهاد خوب رسیده، باشگاه‌های عربی خواهان جذب فرشید اسماعیلی هم شده‌اند. این بازیکن دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد ولی مثل تیام توانسته یک بند در قراردادش جا دهد. تیام در حال حاضر ۴ میلیون دلار از الهلال پیشنهاد دارد و می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به استقلال آزاد شود و برود. اسماعیلی هم دقیقاً چنین شرایطی دارد. فرشید هم موفق شد در قراردادش چنین‌بندی را برای فسخ بگنجاند. او در صورتی که ۲۰۰ هزار دلار بپردازد، می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و از استقلال برود. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او با پیشنهادی جدی روبه‌روست و این احتمال وجود دارد که عازم قطر شود. حالا تصور کنید اگر اسماعیلی هم بخواهد جدا شود، چه اتفاقی می‎افتد؟ استقلالی‌ها زوج طلایی خود را در از دست می‌دهند. او این روزها سکوت کرده و فعلاً در حال استراحت است ولی به باشگاه گفته پیشنهاد خارجی دارد و می‌‎خواهد برود. یکی از دلایلی که باعث شده تا فرشید برای گرفتن این تصمیم راغب باشد، بحث‌های مالی است. اسماعیلی در این چند سال با وجود آنکه همواره جزو خوب‌های استقلال بود اما درآمد خوبی نداشت و معمولاً استقلال پول‌هایش را به طور کامل پرداخت نکرد. او به همین دلیل تصمیم گرفته به خارج از ایران برود و پول خوبی دربیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روز‌های خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن ۳ گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روز‌ها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر