Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:45:15 GMT

برخورد با دریزین جان جوان اندیمشکی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۳۰

برخورد با دریزین جان جوان اندیمشکی را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز بر اثر ورود یک عابر پیاده به خط ریل آهن و برخورد با درزمین (وسیله نقلیه ریلی تردد مأموران راه آهن) بعد از گذرگاه شمالی در شهر اندیمشک حادثه آفرید.

برخورد درزین و عابر پیاده در اندیمشک حادثه آفرید و در این سانحه جوان اندیمشکی جان خود را بر اثر برخورد با درزین از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام روابط عمومی راه‌آهن زاگرس علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 4303923

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن زاگرس شهرستان اندیمشک قطار ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه مشهد بارش باران بیرجند برجام خرم آباد اشتغال یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان‌باخته است، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد