Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدوس مهاجم ایرانی استرشوند از امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد و تمرینات اختصاصی انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران از روز گذشته (دوشنبه) آخرین مرحله آماده‌سازی قبل از جام جهانی را در کمپ باشگاه بشیکتاش ترکیه با ۲۳ بازیکن و زیر نظر کادر فنی آغاز کرد و یک جلسه تمرینی را عصر دیروز و تمرین تاکتیکی دیگری را صبح امروز پشت سر گذاشت ولی بعد از آن جمع ۲۴ نفره ملی پوشان تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس که به دلیل بازی‌های استرشوند در لیگ آلسونسکان سوئد نتوانسته بود طی هفته اخیر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند، امروز به اردوی ملی پوشان در استانبول ترکیه اضافه شد و بعد از نشست گرم و صحبت کوتاهی که با کارلوس کی‌روش داشت و استراحت کوتاه مدتی که انجام داد، به تمرین پرداخت.

این مهاجم ایرانی که در ۹ هفته گذشته لیگ آلسونسکان موفق به زدن ۴ گل شده و در شرایط فنی خوبی به سر می‌برد، به دلیل سفری که به ترکیه داشت، برخلاف سایر ملی پوشان که کار تاکتیکی انجام می‌دادند، در تمرین عصر امروز تیم ملی برای دقایقی زیر نظر دیه‌ گو، دستیار کی‌ روش نرم دوی کرد.

اما سامان قدوس در بخش اول تمرین امروز تیم ملی که قبل از حضور در زمین چمن اتفاق افتاد، همراه با سایر ملی پوشان به کار با وزنه پرداخت.

سامان قدوس که به دلیل بازی‌های استرشوند در لیگ آلسونسکان سوئد نتوانسته بود طی هفته اخیر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند، امروز به اردوی ملی پوشان در استانبول ترکیه اضافه شد و بعد از نشست گرم و صحبت کوتاهی که با کارلوس کی‌روش داشت و استراحت کوتاه مدتی که انجام داد، به تمرین پرداخت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سامان قدوس آخرین اخبار تیم ملی سامان قدوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان تیم ملی فوتبال ایران برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر

 محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند. این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کار‌های دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد