Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:25:51 GMT

گزارش وزیر کار درباره روند ایجاد اشتغال پایدار

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۲۳

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حضور وزیر کار در جلسه امروز این کمیسیون گفت: وزیر کار در این جلسه تاکید کرد که دغدغه این وزارتخانه اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر است البته به‌گونه‌ای که تجربه ناموفق دادن تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده تکرار نشود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه سه‌شنبۀ کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه امروز به بررسی عملکرد قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر با حضور وزیر کار پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه آقای ربیعی ضمن ارائه گزارشی درباره آخرین اقدامات به عمل آمده در اجرای قانون توسعه اشتغال روستایی بر این موضوع تاکید کرد که این وزارتخانه می‌خواهد فرآیند اعطای تسهیلات را به‌گونه‌ای اجرا کند که تجربه ناموفق دادن تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده تکرار نشود چون پیش از این اعطای این تسهیلات در حقیقت تنها پمپاژ پول بود.

تابش در پایان ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه روش و فرآیند وزیر کار را تایید کردند و در عین حال تاکید داشتند که باید هرچه سریعتر اصل این قانون عملیاتی و اجرا شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: طرح کنسرسیوم‌های اشتغال‌پذیری در شهر‌های کرمان، اراک و خراسان رضوی برگزار شده و توانسته است زمینه اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را به نحو قابل قبولی فراهم کند و نزدیک به ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال ایجاد کرده است.
به گفته خسرویان، در سال گذشته تقویت زیرساخت‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پیگیری شد که ۱۳ طرح عمرانی به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها