Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@00:39:51 GMT

مدیریت چشم دوخته به خارج،مشکلات را حل نمیکند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۴۸

مدیریت چشم دوخته به خارج،مشکلات را حل نمیکند

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) اظهارکرد: خردمندان نباید بگذارند آسیب‌های فرهنگی و فکری جامعه را فرا بگیرد زیرا اگر جامعه‌ای دچار آسیب شد اول باید خردمندان و روشنفکران آن مورد سؤال قرار بگیرند. 

وی افزود: روشنفکر کسی نیست که دل در گروی غرب داشته باشد، روشنفکر کسی است که جامعه و نیازهای آن را بشناسد و برای رفع آنها راه حل و برنامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از مشکلات کشور این است که دانشگاه محافل و نشست‌های خود را دارد و صنعت و اقتصاد راه خود را می‌روند. علم باید با اقتصاد و صنعت و حتی با سیاست پیوند بخورد. 

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: ایران بالنده و ملت پرشور و دلداده به خدا با سرمایه عظیم خون شهیدان و نیروی انسانی متراکم جوان و فرهیخته، نباید از اخم اروپا و آمریکا متأثر شود. مسئولان نباید کشور و زندگی مردم را اسیر برجام و غیر برجام کنند، بلکه باید مسیر پیشرفت و حل مشکلات مردم را با قدرت و با الگوی درونزا به پیش برد. 

رئیسی بیان کرد:اینکه به ایران اسلامی اخم شود فرصتی برای افزایش بالندگی کشور است، این فرصت را در در دفاع مقدس تجربه کردیم، هرچه عرصه تنگ شد تهدیدهای بیشتری به فرصت تبدیل و پیشرفت‌های مضاعفی حاصل شد، البته این مسیر یک شرط اساسی دارد و آن مدیریت جهادی و مردمی است .با مدیریت بی‌حال و چشم‌دوخته به بیرون از مرزها، این فرصت‌سازی شکل نخواهد گرفت.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران به همراه مریم سلماسی رئیس بهزیستی در راستای تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات استاندار آذربایجان غربی  مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم  و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات آنها بصورت چهره به چهره با مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد .

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم