Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:11:55 GMT

تلاش قوچان‌نژاد برای فرار از انتقادات (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۶۲

تلاش قوچان‌نژاد برای فرار از انتقادات (عکس)

رضا قوچان‌ نژاد تنها گلزن تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ با پشت سر گذاشتن هجمه‌هایی که پیرامون حضورش در لیست نهایی کی‌روش بود، مشغول تمرین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا قوچان‌ نژاد جزو بهترین مهاجمان تیم ملی ایران در یک دهه اخیر بوده که با توجه به شم بالای گلزنی، موقعیت‌شانسی و جای‌گیری خوب همواره در اولویت انتخاب‌های کارلوس کی‌روش بوده ولی با توجه به عملکردی که این بازیکن طی یک سال اخیر داشته به نظر می‌رسید شانس کمی برای ر فتن به جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در تمام بازی‌های فصل هیرنفین در لیگ اردیویسه به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی با زدن ۱۹ گل داشت، اما او در سالی که همراه با این تیم پشت سر گذاشت و در حالی که هفت مسابقه هم کاپیتان هیرنفین بود، در ۲۸ مسابقه ۸ گل به ثمر رساند تا آمار گلزنی متفاوتی نسبت به گذشته از خود ثبت کرده باشد.

گوچی فوتبال ایران چهار سال قبل تنها گل تیم ملی را در جام جهانی برزیل در آخرین دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین زد ولی به نظر می‌رسید امسال با وجود قرار گرفتنش در فهرست ۳۵ نفره اولیه تیم ملی، در لیست نهایی قرار نگیرد چراکه رقبای او مثل کاوه رضایی که ۱۶ گل در نخستین سال لژیونر شدن در ژوپیر لیگ بلژیک زد، شانس بیشتری داشتند.

بدون شک زدن هشت گل در لیگ اردیویسه هم برای قوچان‌نژاد و یک بازیکن ایرانی ارزشمند است، اما بعد از اعلام لیست‌های اولیه و نهایی تیم ملی برای جام جهانی که نام او در این جمع حضور داشت، موجب شد انتقاداتی به کی‌روش و گوچی وارد شود چراکه برخی از اهالی فوتبال معتقد بودند کاوه رضایی که ۱۶ گل در شارلروا زد و علی علیپور که آقای گل لیگ برتر شد، به مراتب شایستگی بیشتری برای این مهم داشتند.

با این حال، قوچان‌نژاد باز هم توانسته با عملکردش نظر کی‌روش را جلب کند و حالا هم تلاش زیادی در تمرینات تیم ملی در اردوی استانبول ترکیه دارد تا در نهایت بتواند مثل چهار سال قبل، در جام جهانی روسیه هم مرد اول خط حمله ایران شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار تیم ملی رضا قوچان نژاد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان تیم ملی فوتبال ایران برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش‌ زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

کد خبر 847106 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون بی بی سی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش