Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» Back to Dreaming اثر مشترک «محمد شعبانى» نوازنده پرکاشن و تنظیم‌کننده پرکاشن و «آرمین مرشد» آهنگساز و تنظیم‌کننده و نوارنده گیتار، در راستاى فرهنگ‌سازى شنیدارى و جریان‌سازى درستِ موسیقى سبک «جز/ فیوژن»، بعد از ٢ سال تولید مداوم؛ در ایران و به صورت دیجیتال توسط شرکت «شید ریکوردز» در آمریکا در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی همچون؛ «آی‌تیونز» Itunes، «اپل میوزیک» Apple Music، «اس‌پاتیفای» Spotify، «شازم» Shazam!، «آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتز رادیو» iHeartRadio، «ساندکلود» SoundCloud، «دیزر» Deezer، «یوتیوب» YouTube و ... منتشر می‌شود.

این آلبوم که در ژانر «جز/ فیوژن» و تلفیقی از موسیقی شرقی و غربی تولید شده و زیرمجموعه شرکت «شید ریکوردز» در آمریکا است؛ هر 9 تراک آن، تماما بصورت اینسترومنتال مى‌باشد؛ بجز ٢ ترک، که با «تیاگو موراعس» Tiago Moraes خواننده مهمان از برزیل و «باربد بکان» Barbad Bakaan وکال از ایران، با شعر «آرمین مرشد» همراه است.

جنس و رنگ صوتى آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» با استفاده از دو ساز گیتار و پرکاشن به آهنگسازى و تنظیم «آرمین مرشد» و تنظیم پرکاشن «محمد شعبانى» و به تهیه کنندگى هر دوی این هنرمندان، تولید شده است و دیگر سازهاى این آلبوم، به‌عنوان نوازنده مهمان در بخش «اکومپانیمان» یا «سولو» همکارى داشته‌اند، که جمعى از بهترین نوازندگان ایران و یک نوازنده مهمان از برزیل در آن همکارى داشته‌اند، که در آینده نزدیک اطلاعات دقیق‌ترى ارائه خواهد شد.

نکته قابل توجه در این اثر موسیقیایی، سطح کیفى آن است که در چند دهه اخیر در ایران، آلبومى به شکل بین‌المللى در ژانر «فیوژن / جز» با نگرشى به موسیقى اسپانیش و ایرانى و موسیقى جز استاندارد و جز لاتین، منتشر نشده است و این آلبوم در این راه، پیشرو است.

تک ترک نخست آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» تحت عنوان «پروانه» Butterfly روز سه‌شنبه 22 می 2018 (اول خرداد 1397) در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی در آمریکا پخش خواهد شد.

503

محمد شعبانی نوازنده گیتار بازگشت به رویاپردازی فرهنگ سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد شعبانی نوازنده گیتار فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک


دکتر محمد غلام نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در موسسات طرف قرارداد، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه و خصوصا در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلا به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.
دکتر محمد غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روز‌های آینده برطرف شود.
وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصا از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلا تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سماناه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری *۱۶۶۶# هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را سوال و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود