Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@16:43:44 GMT

پرسپولیس آن‌قدر بدبخت نشده که التماس کند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۹۹

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در مورد توافق این باشگاه با مهدی شیری اظهار داشت: ما با این بازیکن توافق کردیم برای دو سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و چنانچه پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس باز شد قرارداد او را امضا می‌کنیم اما در حال حاضر فقط می‌توانستیم با وی توافق کنیم و اگر محرومیت‌مان ادامه داشته باشد این بازیکن بعد از پایان آن می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که شیری را در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات به چه تیمی قرض خواهند داد؟ عنوان کرد: در این مورد ما تصمیم گیرنده نیستیم چرا که به لحاظ قانونی نمی‌توانیم با شیری قراردادی را ثبت کرده و او را به تیمی قرض دهیم. اینکه شیری در صورت ادامه محرومیت ما در چه تیمی به بازی‌اش ادامه خواهد داد، تصمیمی است که بر عهده خودش گذاشته‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضور محسن مسلمان در این باشگاه و اینکه آیا مذاکراتی در رابطه با تمدید قراردادش با این بازیکن داشته است یا نه؟ تصریح کرد: مسلمان برای روشن شدن وضعیت مالی‌اش به باشگاه آمده بود و در مورد تمدید قراردادش نیز منتظر تصمیم برانکو هستیم. سرمربی تیم در مورد تمدید قرارداد باشگاه با این بازیکن هنوز نظر نهایی‌اش را به ما اعلام نکرده است.

گرشاسبی درباره اینکه چرا قبل از اعزام تیم ملی به ترکیه و متعاقب آن روسیه با وحید امیری تمدید نکردند؟ یادآور شد: قبل از رفتن تیم ملی با امیری صحبت کردیم و او قول داده بعد از جام جهانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

وی راجع به احتمال پیوستن فرشاد احمدزاده به یک تیم قطری نیز خاطرنشان کرد: از مذاکره احمدزاده با قطری‌ها بی‌اطلاع هستم و بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد. در این مورد تصمیم گیرنده خودشان هستند و پرسپولیس هم آن‌قدر بدبخت نیست که بخواهد به بازیکنی برای تمدید قرارداد التماس کند. ما چندین بار از این بازیکنان خواسته‌ایم تا برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند و حالا تصمیم با خودشان است. اگر بازیکنی فکر می‌کند سرنوشتش در تیم دیگری بهتر رقم می‌خورد، نمی‌توانیم به زور او را نگه داریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری مدنظر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد هست یا نه؟ عنوان کرد: بله بازیکنان دیگری مدنظرمان هستند که اگر بازیکنان خودمان که آزاد شده‌اند برای تمدید قرارداد به باشگاه نیایند برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد پائو کوبارسی با بارسلونا تا 2027 تمدید شد

مدافع آینده‌دار بارسلونا قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد

طرفداری | پائو کوبارسی، مدافع اسپانیایی قراردادش با بارسلونا را تا تابستان 2027 تمدید کرد. 

باشگاه بارسلونا رسما از تمدید شدن قرارداد پائو کوبارسی تا تابستان 2027 خبر داد. در قرارداد جدید این مدافع متولد 2007 با بلوگرانا بند فسخ 500 میلیون یورویی گنجانده شده است. کوبارسی تاکنون 20 بار برای تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد جورجینیو با آرسنال تمدید شد
  • رسمی؛ قرارداد پائو کوبارسی با بارسلونا تا 2027 تمدید شد
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان