Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با 34 گل عنوان آقای گلی فصل 18-2017 لالیگا اسپانیا را کسب کرد.البته رقابت بر سر تعداد پاس گل نیز در بین ستاره های لالیگا داغ بود و در نهایت پابلو فورنالس هافبک تهاجمی 22 ساله تیم ویارئال، لیونل مسی و سوارز هر کدام با 12 پاس گل در جایگاه نخست پاسورهای لالیگا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید نیز با 10 پاس گل در این لیست حضور دارد.

انتهای پیام/

بهترین پاسورهای لالیگا معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی