Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک روسای شوراهای اسلامی ودهیاران بخش موگرمون درخصوص عملکرد دولت، بررسی مشکلات روستاها ، عدم آنتن دهی تلفن همراه در مناطق تفریحی و ضرورت بازگشای جادهای عشایری با حضور بخشدار موگرمون برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پیش از ظهر امروز، جلسه مشترک روسای شوراهای اسلامی ودهیاران با بخشدار موگرمون درخصوص عملکرد دولت، بررسی مشکلات روستاها ، عدم آنتن دهی تلفن همراه در مناطق تفریحی  و ضرورت بازگشایی جادهای عشایری در محل بخشدار موگرمون برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این جلسه موسی محتشم بخشدار موگرمون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به مشکلات ارتباطی تلفن همراه در روستاها اشاره کرد وگفت: به علت عدم پوشش سراسری تلفن همراه در بیشتر روستاها و مناطق گردشگری با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

وی افزود: مشکلات ارتباطی روستاهای این بخش تا کنون باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است که انتظار داریم مسئولان شرکت مخابرات استان و تلفن همراه نسبت به تقویت و پوشش حداکثری تلفن همراه در روستاهای این بخش همتی جهادی داشته باشند.

 

بخشدار موگرمون تصریح کرد: بررسی پروژه های مختلف در روستاها و احصاء مشکلات روستانشینان از جمله مهمترین مواردی است که در این جلسه باید بررسی و برای آینده برنامه ریزی شود.

وی تاکیدکرد: با همکاری خوب اداره امورعشایری شهرستان های کهگیلویه و لنده بخش زیادی از جاده های مناطق عشایری بازگشایی شد که مابقی نیز در روزهای آینده بازگشایی خواهند شد.

محتشم اظهارکرد:انتظار داریم روسای شورهای اسلامی و دهیاران نسبت به پیگیری مشکلات و اجرای طرح هادی در روستاها به خصوص با بهورز روستا در جهت رفع مشکلات بهداشتی در روستا همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه نیز روسای شوراهای اسلامی و دهیاران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

         

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!