Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:27:41 GMT

داعش با عملیات انتحاری به تدمر سوریه حمله کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۴۹۱

داعش با عملیات انتحاری به تدمر سوریه حمله کرد

تهران - ایرنا - گروه تروریستی داعش به یک مقر نظامی در شرق شهر تدمر مرکز سوریه با عملیات انتحاری حمله کرد که در جریان آن شماری کشته شدند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مرکز آن در لندن است، سه شنبه شب گزارش داد: نیروهای داعش با خودروی بمب گذاری شده به محل استقرار نیروهای نظامی سوریه حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تروریست های داعش که طبق برآورد سازمان ملل متحد از حدود 80 کشور جهان که عمدتا از اعراب منطقه خاورمیانه هستند، تامین می شوند.
طبق اعلام سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) از میان 20 تا 32 هزار تن از افرادی که در این گروه‌ و گروه‌های مشابه در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، تقریبا نیمی از آنها عراقی یا سوری هستند و بقیه از کشورهایی چون عربستان، مغرب و تونس و تعداد قابل توجهی نیز از کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز به آنها پیوستند.
شکل گیری بحران سوریه در هفت سال پیش در 24 اسفندماه سال 1389 با پیدایش گروه های تروریستی تکفیری توسط آمریکا و کشورهای غربی و چندین کشور منطقه، فاجعه خونباری را در این کشور رقم زد که در نتیجه آن تاکنون بیش از نیم میلیون نفر از شهروندان این کشور کشته شده اند.
شبس**9363*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه تدمر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین