Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در کنار تابلویی حضور یافته که در آن مسجد الاقصی تخریب و معبد سوم یهودیان جایگزین شده است.

به گزارش مشرق، چهره خندان «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در کنار تصویری خیالی از تخریب مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها، به جنجال تازه‌ای بدل شده است.

فریدمن که با شرکت‌های شهرک‌ساز در اراضی اشغالی فلسطین رابطه نزدیکی دارد، در گذشته هم اظهارات جنجال‌برانگیزی درباره فلسطین داشته و از حامیان سرسخت صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وی که روز سه‌شنبه در مرکز درمانی «آخیا» در شهرک «بنی براک»، که مرکز تجمع یهودیان ارتودکس است، حضور یافته بود، از یکی از حاضران تصویری دریافت کرده که در آن مسجد الاقصی و قبة‌الصخره با فتوشاپ حذف و معبد سوم یهودیان (معبد حزقیال) جایگزین آن شده است.

این اقدام تنها یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که آمریکا با وجود مخالفت‌های جهانی و بر خلاف قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت سازمان ملل، سفارت خود را از تل‌آویو به بیت‌المقدس منتقل کرده و این شهر را به پایتختی رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت.

با این وجود، سفارت آمریکا با صدور بیانیه‌ای مدعی شده که فریدمن متوجه حذف مسجدالاقصی از عکس نشده و آمریکا همچنان از وضعیت کنونی بیت‌المقدس حمایت می‌کند.

فریدمن پیش از این هم با دفاع از اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مدعی شده بود که این رژیم تنها دو درصد از اراضی فلسطینی‌ها را اشغال کرده و حاکم شدن بر این مناطق، بعد از پیروزی نظامی بر اعراب امری طبیعی بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی انتقال سفارت آمریکا تل آویو دیوید فریدمن رژیم صهیونیستی سفیر آمریکا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با سفیر ترکیه در کابل از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل از موضع این کشور در خصوص تحریم تجاری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، دو طرف در این دیدار همچنین در مورد روابط دوجانبه، تحولات مثبت اخیر در افغانستان، سفر هیئت‌های سیاسی و اقتصادی چندین کشور به افغانستان گفتگو کردند.

متقی همچنین در این دیدار بر آغاز تجارت با ترکیه از طریق مسیر لاجورد و افتتاح نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان تأکید کرد.

سفیر ترکیه نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر روابط ترکیه و افغانستان گفت در چند روز آینده خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به کابل از سر می‌گیرند.

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان پیش از این در پیامی گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تصریح کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است