Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@00:23:11 GMT

کاسورلا از آرسنال جدا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۷۳۰

کاسورلا از آرسنال جدا شد

هافبک بدشانس اسپانیایی آرسنال از این تیم جدا شد.

خبرگزاری ایسنا: سانتی کاسورلا هافبک اسپانیایی که آخرین بار در اکتبر ۲۰۱۶ برای تیمش دبه میدان رفت، تاکنون چندین عمل جراحی روی پای خود انجام داده است و در نهایت با اتمام قراردادش از آرسنال کنار رفت.

کاسورلا حتی در خطر از دست دادن پای خود نیز قرار داشت، ولی در نهایت بهبودی لازم را به دست آورد و در تمرینات تیمش شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسورلا در سال ۲۰۱۲ از مالاگا راهی آرسنال شد و در این تیم ۱۸۰ بار به میدان رفت و ۲۹ گل نیز به ثمر رساند و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

این بازیکن اسپانیایی در پیامی ویدئویی از هواداران آرسنال و مسئولان تیمش تشکر کرد و اعلام کرد قهرمانی در جام حذفی ۲۰۱۴ را هیچ‌وقت در این تیم از یاد نخواهد برد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QkW

منبع: فردا

کلیدواژه: کاسورلا آرسنال هافبک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران