Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

اشکال مورد علاقه‌ي ما مي‌توانند چيزهاي زيادي در مورد ويژگي‌هاي پنهان شخصيت‌مان بگويند
اشکال مورد علاقه‌ي ما مي‌توانند چيزهاي زيادي در مورد ويژگي‌هاي پنهان شخصيت‌مان بگويند. آماده‌ايد تا يک تست روانشناسي از شما بگيريم؟ پس خورشيدي را انتخاب کنيد تا به شما بگوييم چه خصوصياتي داريد.
در تاريخچه‌ي بشر، خورشيد هميشه جايگاه خاصي در مذاهب و فرهنگ‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين تست از شما مي‌خواهيم ذهن‌تان را آرام کرده و به تصوير اين 8 خورشيد نگاه کنيد و يکي را که به نظر شما جذاب‌تر است انتخاب کنيد تا چيزهاي جديد در مورد خودتان کشف کنيد!
حالا جوابها را ببينيد:
خورشيد شماره 1

خصوصيت خاص شما اين است که آدم مثبتي هستيد و به دنبال راهي براي ارتقاء خودتان مي‌گرديد. به راحتي از استقامت و صبر خسته و نااميد نمي‌شويد و مصمم و بااراده‌ايد. شما قطعا «نيمه‌ي پُر ليوان» را مي‌بينيد.
اين رويکرد در زندگي نه تنها شما را انعطاف پذير کرده است بلکه باعث شده در هر شرايطي دوست فوق‌العاده‌اي براي تمام آنهايي که دوست‌شان داريد باشيد. شما آدم خوش مشربي هستيد اما گاهي جلوي خودتان را مي‌گيريد تا کسي را نرنجانيد. همين باعث مي‌شود توسط آدمهاي دوروبرتان غربال شويد و تنها چند دوست واقعي براي‌تان بماند.
خورشيد شماره 2

فضاي شخصي و احترام از جانب اطرافيان و آنهايي که دوست‌شان داريد: اين دو واقعا براي شما مهم هستند. شما بيشتر درونگرا هستيد تا برونگرا و به همين دليل ممکن است ديگران فکر کنند از آنها فاصله مي‌گيريد اما اينطور نيست، شما فقط محتاط تريد. شما براي رفتارهاي ساده‌اي چون صداقت و مهرباني ارزش قائليد و هميشه آماده‌ي کمک به دوستان‌تان هستيد. براي همين بايد مراقب آنهايي که قصد سوء استفاده از شما را دارند باشيد. هميشه به حس ششم خود اعتماد کنيد زيرا راهنمايي‌تان مي‌کند تا موقعيت‌ها را بهتر تشخيص دهيد.
خورشيد شماره 3

وقتي پاي ماجراهاي تازه و علم و آگاهي به ميان مي‌آيد شما باهوش، بسيار کنجکاو و شجاعيد. ضمنا بسيار روراست و شفافيد و با ذهن بازي که داريد سعي مي‌کنيد قضاوت‌هاي مبهم و نادرست نکنيد. شما ذاتا رهبر متولد شده‌ايد و راهنماي خوبي براي ديگران هستيد. آنها روي رهنمون‌هاي شما واقعا حساب مي‌کنند و براي عقايد و نظرات شما ارزش قائلند.
خورشيد شماره 4

برزترين ويژگي شخصيتي شما، انرژي بي‌پايان و ماجراجويي‌تان است. همزمان صدها ايده در سرتان مي‌چرخد و هميشه قادريد با چالش‌هاي جديد روبرو شويد و فرصت تجربه‌اي جديد شما را حسابي سرحال مي‌آورد.
عشق به زندگي در شما شديد است و تمام سعي خود را مي‌کنيد تا بيشترين بهره را از زندگي و نعمت‌هايش ببريد و همين از شما آدمي ساخته که هدفهاي بزرگي در زندگي دارد، فقط حواس‌تان باشد که سردرگم و آشفته نشويد.
خورشيد شماره 5

شما توانايي بي‌نظيري و اراده‌ي محکمي براي کمک به ديگران و حل مشکلات آنها داريد. شما عاشق کمک به ديگران هستيد و گاهي حتي به نظر مي‌رسد عقده‌‌ي قهرماني داريد! شما مي‌توانيد منبعي براي انگيزه‌ي زندگي ديگران باشيد. شما آدم باهوشي هستيد و هميشه هم افکارتان را با ديگران درميان نمي‌گذاريد.
خورشيد شماره 6

آنهايي که اين خورشيد را انتخاب مي‌کنند به طور کلي آدمهاي شاد و سرزنده‌اي هستند که از کوچک‌ترين دلخوشي‌ها نيز لذت مي‌برند. هر مانعي که سر راهتان قرار بگيرد فقط دليل ديگري است براي درس جديد گرفتن از زندگي. شما از انتقاد سازنده استقبال مي‌کنيد و هميشه منش و طبع دوستانه‌ و صميمي‌ در مقابل ديگران داريد. اطرافيان شما، شما را قابل اعتماد و کسي مي‌دانند که مهارت‌هاي زيادي در رهبري و مديريت دارد.
خورشيد شماره 7

شما به راحتي انگيزه پيدا مي‌کنيد تا به دنبال هدفهاي جديدي در زندگي برويد و راههاي زيادي براي رسيدن به آنها طي مي‌کنيد. براي شما انگار يک عمر کافي نيست تا به هدف‌ها و آرمانهاي‌تان برسيد! يک توصيه؛ اگر مي‌خواهيد روياهاي اساسي‌تان به واقعيت تبديل شوند بايد اول پيدا کنيد کدامشان براي شما از همه مهمترند. ديگران شما را آدمي پُرانرژي و بشاش مي‌دانند که ظاهرا نمي‌داند چه زماني بايد ساکت بنشيند! شما تاثير مثبتي روي ديگران داريد.
خورشيد شماره 8

صبر و تحمل شما حسادت برانگيز است. هيچ بغض و کينه‌اي در دل خود نگه نمي‌داريد و به راحتي هم دلخور نمي‌شويد. شما به عنوان يک انسان، فوق العاده کامل و بالنده‌ايد، کسي هستيد که دوست دارد به همه چيز فکر کند و از اشتباه بپرهيزد. هر چند عشق و احساسات ديگر براي شما مهم‌اند اما ظاهرا بعد از منطق و هوش شما قرار دارند.
منبع: برترين ها


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاره زهره در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد

سه‌‎‌شنبه سیاره زهره در مدار ۲۲۵ روزه خود به دور خورشید، به دورترین نقطه خود از خورشید خواهد رسید.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سه‌شنبه -بیست‌ونهم اسفندماه- سیاره زهره در مدار ۲۲۵ روزه خود به دور خورشید به دورترین نقطه خود از خورشید (اوج خورشیدی) در فاصله ۰.۷۳ واحد نجومی خواهد رسید، این پدیده از اصفهان قابل مشاهده نیست، سیاره زهره در طول روز به بالاترین نقطه خود در آسمان می‌رسد و هنگام سحر نیز بیش از پنج درجه بالاتر از افق نخواهد رفت.

فاصله مدار سیاره زهره از خورشید حدود ۱.۵ درصد بین حضیض و اوج متفاوت است، این باعث می‌شود که این مدار کاملاً دایره‌ای‌تر از دیگر سیارات منظومه شمسی باشد، در نتیجه سطح آن در زمان حضیض خورشیدی (نزدیک‌ترین فاصله به خورشید) و اوج (دورترین فاصله از خورشید) تقریباً میزان برابری انرژی از خورشید دریافت می‌کند.

کد خبر 737468

دیگر خبرها

  • جان لاک و تجربه
  • شوهر نمونه و پدر خوب! ؛ تمجید از مربی طارمی + عکس
  • سیاره زهره در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!
  • شفق‌های پرتوایکس در سیاره عطارد شکل گرفت
  • نفخ معده دارید؟ احتمالا به این کمبود ویتامین دچار هستید
  • هرگز از این جملات در مصاحبه شغلی استفاده نکنید
  • آغاز بهار با گذر خورشید از نقطه اعتدال بهاری
  • اگر موافق هستید صلوات بفرستید وگرنه ختم جلسه!
  • کدام بازیکن دربی دو شماره داشت!