Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:09:40 GMT

۳۲ جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۰۶۷

۳۲ جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان از برگزاری ۳۲ جشن گلریزان در ۱۹ شهرستان استان خبر داد.

رحمدل بامری مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: جشن گلریزان یک سنت قدیمی است که در راستای کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 63 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم به انتظار یاری خیرین هستند، افزود: بیش از 3 میلیارد تومان بدهی این 63 زندانی به شکات است.

مدیرعامل ستاد دیه استان ادامه داد:  از ابتدای سال جاری تاکنون به کمک خیرین و نیکوکاران موجبات آزادی 13 زندانی جرائم غیر عمد در استان فراهم شده است.

بامری تصریح کرد: سال گذشته خیرین و نیکوکاران یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کردند.

وی افزود: خیرین مهرستانی در پنجمین جشن گلریزان این شهرستان بیش از 30 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی کمک کردند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام خبرگزاری شبستان مجلس آمریکا نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان حسن روحانی رمضان مهرستانی جرائم غیر عمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده از سراسر سیستان و بلوچستان ، برگزار شد.
سعید دهنوی ادامه داد: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربرد‌های آن، در چهار کارگاه عملی، موتور‌های هوش مصنوعی از جمله بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان افزود: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان، بعد از دومرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.
دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون (نظری، عملی و ارائه) وارد مرحله تداوم می‌شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود