Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در واشنگتن در توضیح استراتژی اخیر خود در قبال ایران گفت که امکان توسعه رویکرد دیپلماتیک مشترک با کشورهای اروپایی علیه ایران وجود دارد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ بین الملل دیپلماسی ایران آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، "مایک پامپئو" وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در کنفرانس خبری در وزارت امور خارجه گفت تغییراتی که واشنگتن خواستار آن است تا ایران انجام دهد برای اجرا سخت نبوده و وی اطمینان دارد که امکان توسعه رویکرد دیپلماتیک مشترکی با کشورهای اروپایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من اطمینان دارم که ارزش ها و منافع مشترکی وجود دارد که ما را به سوی نتیجه گیری مشترکی درباره ضرورت پاسخ به تهدیدات ایران در جهان پیش خواهد برد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد: من اعتقاد دارد که مردم ایران زمانی که بتوانند مسیری را در پیش رو ببینند که به این منجر شود کشورشان از رفتار به این شیوه خودداری کند این مسیر را انتخاب خواهند کرد.

پامپئو که در سخنرانی خود در اندیشکده هریتیج از تحریم های بیسابقه علیه ایران صحبت کرده بود تا این کشور تغییرات اساسی در رویکرد خود انجام دهد گفت که وی هیچ درخواست غیر منطقی از نظام ایران نداشته است.

وی گفت: ما به سادگی از آنها خواستیم تا به شیوه ای عادی و نه به صورت یک کشور متخاصم رفتار کنند.

انتهای پیام/.

R36486/P1361/S8,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان نوشت: امروز در تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

وی افزود: درمورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به ساخامان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین الملل و کنوانسیون های وین ایده هایی را مطرح کردند.

عبداللهیان تصریح کرد: مواضع کشورمان تبیین شد. تاکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در گفت وگو با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه آخرین تحولات بین المللی، منطقه ای و غزه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل است
  • راه‌حل واشنگتن برای عدم گسترش درگیری‌ها: پاسخ دیپلماتیک به ایران!
  • امیرعبداللهیان: ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • امیرعبداللهیان: امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی توقیف‌شده فراهم می‌شود
  • اوضاع افغانستان بر تمام کشورهای مشترک المنافع تاثیر می‌گذارد
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است
  • وزیر خارجه روسیه هدف قرار دادن نمایندگی‌های دیپلماتیک را غیرقابل قبول دانست