Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:54:50 GMT

صندلی لرزان مدیر تیم‌های ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۵۰۵۴

صندلی لرزان مدیر تیم‌های ملی تکواندو

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در رقابت‌های گرندپری و جام جهانی ۲۰۱۶ باکو نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و روند ناکامی‌هایی که از المپیک ریو آغاز شده بود ادامه یافت تا جایی که بیژن مقانلو سرمربی و حسین ذوالقدری مدیر تیم‌های ملی تکواندو از سمت خود استعفا دادند تا شاید تغییر در مدیریت و کادر فنی تیم ملی بتواند کمکی به پیشرفت تیم ملی کند وروند ناکامی‌های تکواندو پایان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان فدراسیون درابتدا با این استعفا‌ها مخالفت کردند، اما در نهایت تصمیم گرفتند پس از حسین ذوالقدری که سابقه حضور در تکواندو را داشت، آرش فرهادیان را به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب کنند. حضور فرهادیان در این پست با مخالفت‌های مختلفی از سوی برخی کارشناسان و پیشکسوتان این رشته همراه شد، اما با این وجود مسئولان فدراسیون از حضور فرهادیان حمایت کردند و به او فرصت دادند تا به وضعیت تیم‌های ملی تکواندو رسیدگی کند و شاید حاشیه‌های به وجود آمده کمتر شود و تکواندوکاران بتوانند در مسابقات برون مرزی نتیجه گیری کنند.

با وجود حضور مهدی بی باک به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و فرهادیان در سازمان تیم‌های ملی تکواندو، حاشیه‌ها کمتر نشد تا جایی که مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و این اتفاق مشکلات تازه‌ای را برای تکواندو آغاز کرد. از آن سو نیز تیم ملی تکواندو مردان باز هم در مسابقات گرندپری سال ۲۰۱۷ و رقابت‌های جهانی کره جنوبی تکواندو از کسب نتایج مورد انتظار باز ماند تا همچنان بازار انتقادات به تکواندو ادامه پیدا کند.

اما پس از انتخاب مجدد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون، تغییر و تحولات آغاز شد. تغییر و تحولاتی که نشان از نارضایتی فدراسیون تکواندو از عملکرد سرمربی و مدیر تیم‌های ملی داشت.

مسئولان این فدراسیون در اولین قدم فریبرز عسگری را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان انتخاب کردند و حضور این سرمربی تا حدودی توانست همدلی و آرامشی که در تیم ملی تکواندو از بین رفته بود را بازگرداند و تیم به دور از حاشیه برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده شود.

پس از این اتفاقات، مسئولان فدراسیون تصمیم به تغییر در مدیریت تیم‌های ملی گرفتند تا جایی که زمزمه‌ هایی مبنی بر بازگشت هادی ساعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی قوت گرفت.

*هادی ساعی درباره حضورش به عنوان مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: پولادگر باید در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد و اگر به حضور من نیاز دارد باید طی جلساتی این موضوع مطرح شود تا شرط هر دو سمت را بررسی کنیم و اگر به توافق برسیم به فدراسیون برمی گردم.

او ادامه داد: من دنبال جایگاه خاصی نیستم و هدفم کمک به تکواندو است و دوست دارم در آرامش باعث پیشرفت تکواندو کشورم شوم.

مسئولان فدراسیون جلساتی را با هادی ساعی در این زمینه برگزار کردند، اما نتیجه قطعی در این زمینه از هر دو سمت اعلام نشد.

تصمیم تغییر و تحولات فدراسیون تکواندو با حضور حسین ذوالقدری در تمرینات تیم ملی رنگ جدی تری به خود گرفت و این اتفاق نشان داد که پولادگر به دنبال گزینه‌های جدیدی برای مدیر تیم‌های ملی تکواندو است تا اگر با هادی ساعی به توافق نهایی نرسیدند از حضور ذوالقدری استفاده کند.

*حسین ذوالقدری در این باره گفت: فقط جلسه دوستانه‌ای با پولادگر داشتم و صحبت درباره بازگشت به تکواندو را به پس از مسابقات قهرمانی آسیا موکول کردیم و در صورتی که فدراسیون به حضور من نیاز داشته باشد به تکواندو بر می‌گردم.

حضور ذوالقدری و ساعی کمک بزرگی برای تکواندو است

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: فدراسیون باید تمام موانعی را که باعث افت تکواندو شده است را از سر راه بردارد. حضور ذوالقدری و ساعی می‌تواند کمک بزرگی به رشد تکواندو کند.

او ادامه داد: اینکه فدراسیون بخواهد از حضور کارشناسان و پیشکسوتان این رشته استفاده کند امتیاز مثبتی است و امیدورام شاهد بازگشت تکواندو به روز‌های اوج اش باشیم.

کریمی درمورد تیم ملی تکواندو عنوان کرد: سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و بازیکنان ما پتانسیل لازم را دارند و با همدلی که ایجاد شده می‌توانند در مسابقات قهرمانی آسیا در بین دو تیم نخست باشند.

پیشکسوت تکواندو گفت: امیدورام روند تغییر و تحولاتی را که مسئولان فدراسیون در نظر گرفته است به پیشرفت تکواندو کمک کند.

ذوالقدری و ساعی مهره های ارزشمندی هستند

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ما در مورد حضور ذوالقدری و ساعی در تکواندو بیان کرد: ذوالقدری و ساعی مهره‌های ارزشمندی برای تکواندو هستند. آن‌ها تجربیات زیادی دارند که می‌تواند به رشد تیم ملی کمک کند.

او ادامه داد: باید از سمت رئیس فدراسیون ساختار و وظایف مدیر تیم‌های ملی مشخص شود و در صورتی که توافقی انجام شود حضور ساعی و ذوالقدری می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت تکواندو کند.

مقانلو افزود: در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند.
با توجه به اینکه فرهادیان همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشد باید دید در این شرایط مسئولان فدراسیون تکواندو برای ادامه حضور او در سازمان تیم‌های ملی چه تصمیمی می‌گیرند و ذوالقدری یا ساعی به تکواندو بر می‌گردند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی

  محمدرضا طاهری نسب در حاشیه بازدید از باشگاه تکواندو دختران در شهرستان سراوان که با حضور خیران ورزشی صورت گرفت،   از برگزاری کمپ تکواندو با حضور مربیان تیم ملی تکواندو از ۲۹ فروردین به مدت سه روز در زاهدان خبر داد.

وی افزود: هیئت تکواندو استان در سال جدید برنامه‌های خود را عملی می‌کند که مهم‌ترین برنامه هیئت استان حضور تیم ملی نوجوانان در بخش دختران و حضور سرمربیان و مربیان تیم ملی تکواندو در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان با حضور دختران تکواندوکار استان‌های هم‌جوار و خود استان در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از برگزاری کمپ سه‌روزه تکواندو ارتقای سطح فنی تکواندوکاران است تا بتوانیم گام مؤثری در این زمینه برداشته باشیم.

طاهری نسب خاطرنشان کرد: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و در اردیبهشت‌ماه مسابقات ۶ جانبه تکواندو پس از چندین سال به میزبانی زاهدان در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال و از طریق هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با خیرین ورزشی ارتباط گرفتیم که برای اولین‌بار به ورزش تکواندو حضور یافتند که بتوانیم در حوزه فنی و کمک‌های تجهیزاتی از حضور خیرین بهره‌مند شویم.

علی امیرزاده، رئیس گروه کارآفرینی و نیکوکاری ورزشی آرتام از اردبیل نیز در حاشیه بازدید از باشگاه تیم تکواندو دختران سراوان بیان کرد: در حوزه ورزش به‌ویژه تکواندو در قسمت خیریه و تکنیک‌های فنی در خدمت ورزشکاران سراوانی باشیم.

وی گفت: باتوجه‌به تعاریفی که از استعدادهای تکواندوکاران سراوانی به‌ویژه دختران تکواندوکار شنیدیم به سراوان آمدیم تا از نزدیک بازدید انجام دهیم، برخی از کمبودها مشاهده شد که طبق قولی که دادیم تأمین و هدیه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می‌داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی‌اش نبود