Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: افراد مسلح ناشناس دوشنبه شب با ورود به منزل یکی از کارکنان انتظامی در زاهدان و تیراندازی به سمت اعضای خانواده وی 2 نفر را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ رضا عامری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: افراد مسلح در لحظه ورود به این منزلواقع در خیابان دانشجوی زاهدان یک نفر را در دم به شهادت رسانده و 2 نفر دیگر را زخمی کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دنبال این حادثه Incident مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که با وجود تلاش پزشکان یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و شمار شهدای این حادثه را به 2 نفر رساند.
وی با بیان اینکه مجروح دیگر این حادثه در بیمارستان بستری و در حال مداوا است، گفت: ماموران انتظامی در حال پیگیری این حادثه و شناسایی ضاربان هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر مرد از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد! + عکس

حکم جالب قاضی دادگاه برای تازه عروس و داماد / آن ها باید از پدر و مادر عروس عذرخواهی کند

صحنه باورنکردنی که دختر 17 ساله از مادر و یک مرد غریبه دید

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

تیپ خنده دار تنیسور زن معروف در عروسی + عکس

کثافتکاری مرد مسافر داخل هواپیما مسافربری + عکس

تجاوز به عروس جوان توسط دو مرد در رستوان بین راهی جاده جاجرود

مرد متاهل ساعت 3 بامداد، دختر 14 ساله همسایه را به خانه اش برد + عکس

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جنایی منزل حادثه Incident اخبار حوادث افراد مسلح انتظامی مسلح شهادت زاهدان حوادث سیستان و بلوچستان اخبار سیستان و بلوچستان عکس دختر زن حوادث قتل جوان تصاویر مرد دستگیر شد بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری