Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:13:31 GMT

حجت الاسلام حسنی چهره ای مردمی و ساده زیست بود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۵۳۰۸

حجت الاسلام حسنی چهره ای مردمی و ساده زیست بود

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس در پیامی که روز سه شنبه از سوی رییس مجلس شورای اسلامی صادره شده، آمده است: درگذشت این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر که نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و پیش از آن نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی بود، موجب تاسف است.
در ادامه این پیام آمده است: ایشان علاوه بر تلاش در امور دینی و نشر معارف اسلامی در سنگرهای انقلاب بویژه در سال های دفاع مقدس و در مبارزه با دشمنان نیز حضور چشمگیر داشتند و در نزد همگان مورد احترام و عنایت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاریجانی افزوده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آذربایجان غربی، روحانیت محترم و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای بزرگ‌ آباد در 30 کیلومتری ارومیه است و زندگینامه، فعالیت ها و مبارزه های وی با عوامل ضد انقلاب و رژیم پهلوی در یک کتاب 482 صفحه ای به چاپ رسیده است.
8135/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی انقلاب دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ولی فقیه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب در خراسان شمالی صبح یک‌شنبه در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.

در این آئین مرضیه براتی (شاعر) به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان شمالی معرفی شد.

کسب جایزه ملی در جشنواره شعر دفاع مقدس و کنشگری به هنگام در رویدادها و بزنگاه‌های مختلف از دلایل انتخاب این شاعر انقلابی به عنوان چهره هنر سال عنوان شد.

کد خبر 6084024

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی