Web Analytics Made Easy - Statcounter

بگزارش خبر گزاری صداوسیما مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت : به  علت خشکسالی ،تخریب محیط زیست ،نبود مدیریت منابع آبی و منابع طبیعی امروز ریز گردها از غرب به شرق در حال حرکت هستندو شاخص آلودگی ساعت 7 صبح امروز بیش از 3 برابر حد مجاز بود و این رقم در حال افزایش است .
اقای جزینی از تشکیل جلسه ستادمدیریت بحران بحران در استانداری کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رییس مرکز مدیریت حوادث  وفوریتهای پزشکی کرمان هم هشدار داد همه  افراد از تردد های غیر ضرور خودداری  کنندوافراد سالمند ،خردسال ،خانم های باردار و افرادی با سابقه  بیماری های زمینه ای به ویژه بیماران  قلبی و ریوی از منزل خارج نشوند .
اقای صابری استفاده از ماسک و یا دستمال مرطوب برای این افراد توصیه کرد.
سرهنگ نجفی رئیس پلیس راه استان کرمان هم با اشاره به کاهش دید در محورهای استان بعلت بروز ریزگردها افزود رانندگان به ویژه درمحورهای   شهربابک، انار وسیرجان با احتیا ط بیشتری تردد کنند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ریزگرد آلودگی شاخص ریزگرد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

 بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان