Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:06:15 GMT

خبرگزاری عربستان عکس‌هایی از بن‌سلمان منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۵۶۳۱

به گزارش اکوفارس، خبرگزاری عربستان بامداد چهارشنبه با انتشار عکس‌هایی از «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی، نوشت او در جلسه روز سه‌شنبه هیئت وزیران این کشور حضور داشته است.

این خبرگزاری همچنین نوشته است که بن سلمان تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که اخیرا در بیمارستان بستری بوده، تلفنی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری فلسطین، پادشاه عربستان هم تلفنی با عباس گفت‌وگو کرده است.

کاخ الیزه هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بن‌سلمان تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه گفت‌وگو کرده است. بر اساس این بیانیه، طرفین درباره ایران، سوریه، یمن و اوضاع منطقه صحبت کرده‌اند.

تصاویر و اخبار مربوط به محمد بن سلمان در حالی منتشر شده که دستکم در 20 روز گذشته خبر چندانی از ولی‌عهد سعودی در رسانه‌ها وجود نداشت و همین موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت او شده بود.

غیبت ناگهانی ولی‌عهد سعودی پس از آن رخ داد که یک ماه پیش رسانه‌ها از تیراندازی در نزدیک کاخ سلطنتی در ریاض خبر دادند. هرچند آن زمان گزارش‌های از تیراندازی داخل کاخ و درگیری احتمالی منتشر شده بود، اما دولت عربستان مدعی شد که یک پهپاد اسباب بازی بیش از حد به کاخ نزدیک شده و توسط مأمورین هدف قرار گرفته است.

نشریه «اسپکتیتور» انگلیس روز سه‌شنبه با اشاره به تصویری که پیش از این از حضور بن سلمان در کنار پادشاه بحرین، رئیس‌جمهور مصر و ولی‌عهد ابوظبی منتشر شده بود، نوشت راهی وجود ندارد که بتوان تاریخ ثبت این عکس را ثابت کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه

به گزارش جام جم آنلاین، در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزیران امور خارجه دو کشور قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ایران، وزیر خارجه ترکیه در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه