Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@00:55:16 GMT

"اونای امری" سرمربی آرسنال شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۵۸۷۷

سرمربی اسپانیایی سابق پاری ‌سن‌ ژرمن از انتخابش به عنوان سرمربی جدید توپچی ها خبر داد. ناطقان: به نقل از  اسکای اسپورت، آرسنال دوره جدیدی را در تاریخ خود آغاز کرده است و امپراطوری آرسن ونگر بعد از  22 سال به پایان رسید.
باشگاه آرسنال تصمیم گرفت که اونای امری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.
امری با منتشر کردن عکسی از  خود با آرم باشگاه آرسنال نوشت: افتخار می‌کنم که بخشی از  تاریخ باشگاه آرسنال شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مربی اسپانیایی فصل قبل هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن را بر عهده داشت. او توانست با این تیم قهرمانی در لیگ فرانسه و جام حذفی این کشور را به دست آورد اما  در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید ناکام بود و همین باعث شد تا قرارداد او تمدید نشود و در نهایت از پاری ‌سن‌ ژرمن جدا شود.
امری متخصص قهرمانی در لیگ اروپا است و باید دید که با آرسنال در این رقابت چه نتایج به دست می آورد. انتظارات از این مربی جوان زیاد است و هواداران آرسنال امیدوار هستند که سرمربی جدید بتواند بار دیگر آنها را به روزهای اوج در لیگ جزیره بر گرداند.
رسانه‌های انگلیسی پیش از این اعلام کردند که مایکل آرتتا، دستیار اسپانیایی پپ گواردیولا به عنوان دستیار جدید امری انتخاب خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: اونای امری ، سرمربی آرسنال ، آرسن ونگر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اونای امری سرمربی آرسنال آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست